نوشته شده توسط : سیمین

هتل پولمن مال امارات دبی

زیبا ترین هتل 4 ستاره دبی هتل پولمن مال امارات است که در قلب شهر دبی واقع شده است. این هتل 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی و 15 دقیقه سواره تا مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد. هتل پولمن مال امارات دبی به معروف ترین بازار امارات دبی بسیار نزدیک بوده و 20 و 15 دقیقه سواره، به ترتیب تا فرودگاه بین المللی و مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد. پارکینگ رایگان برای مسافران تور دبی موجود می باشد اتاق های هتل پولمن مال امارات دبی به چشم اندازه شهر مشرف است که نمای بسیار زیبایی را در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

امکانات هتل پولمن مال امارات دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، فروشگاه، تهویه، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، ماساژ و... در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

 

هتل آونیو دبی

هتل 4 ستاره آونیو یکی از زیبا ترین هتل های دبی می باشد که در خیابان رقه قرار گرفته است.این هتل دارای از 133 اتاق زیبا تشکیل شده  است. در قدیم نام قدیم این هتل منهتن بوده است. در هتل آوینو فروشگاه های زیادی برای مسافران تور دبی فراهم شده است. این هتل دارای یک استخر روبازکه روی پشت بام هتل و یک باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد مخصوص مسافران تور دبی قرار گرفته است. اتاق های هتل به اینترنت رایگان مجهز هستند. هتل آونیو دبی برای کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده فراهم کرده است.

امکانات هتل آونیو دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد، مرکز بدنسازی، فکس و کپی و...برای مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل مدیا وان دبی

 

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دبی هتل مدیا وان است که در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا قرار دارد. این هتل موقعیت خوبی از لحاظ وسایل حمل و نقل عمومی برای مسافران تور دبی دارد و در نزدیکی ایستگاه مترو قرار گرفته است. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق بسیار خوب می باشد که تمامی اتاق ها دارای ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... برای مسافران تور دبی می باشند. در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای مسافران تور دبی سرو می شود. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل مدیا وان دبی:

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته برای مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ و...

 

 

تور دبی اردیبهشت 95

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کافی شاپ یخی دبی

اولین کافی شاپ در دبی که از یخ ساخته شده این کافی شاپ است که دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است. طراحی این کافی شاپ به این صورت است که میز و صندلی های آنجا از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته شده است. مسافران تور دبی قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و مسافران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. مسافران تور دبی با رفتن به این کافی شاپ می توانند بهترین لحظه ها رو سپری کنند.

 

پارک آبی وادی وحشت در دبی

 

یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا پارک وادی وحشت دبی است که در این محل می توانید ۲۳ ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود ۵ هکتار است که ترکیبی از امکانات تفریحی و رفاهی است. این پارک در ساحل جمیرا دبی قرار دارد که هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که می خواهند صرفا به ورزش های آبی دردبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است.می توان گفت وادی وحشت دبی بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز ۳۳ متری، شما را به عمق وادی می برد.هزینه های ورود نیز برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد.در این محل رستوران ها با غذاهای متفاوتی و فروشگاه های بزرگی دایر است که مسافران تور دبی می توانید برای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید.

 

آب نمای برج خلیفه در دبی 

 

یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است که شکوه خاصی دارد. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه برای دیدار از آب نما در این محل توریست هایی را مشاهده می کنید که از نقاط دور و نزدیک آمده اند و محو تماشای آن هستند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و مسافران تور دبی را به خود جذب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است. آب نمای برج خلیفه در دبی مکان منسابی برای گردشگران تور دبی می باشد.

 

تور دبی اردیبهشت 95

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,اماکن دیدنی دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل جا اوشن ویو دبی

_جا_اوشن_ویو_دبی_1.jpg

هتل جا اوشن ویو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از 342 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای بالکن می باشند و مجهز به تلویزیون و حمام خصوصی هستند. این هتلدبی همچنین دارای یک باشگاه مجهز می باشد تا میهمانان تور دبی بتوانند در آن به تمرینات ورزشی پرداخته و بعد از آن از آبتنی در استخر یا سونا لذت ببرند و یا از خدمات ماساژ بهره ببرند و خستگی باشگاه را از تن بدر برند. در قسمت خدمات گردشگری هتل نیز می توان ترتیب گردش در تفرجگاه های این شهر را به راحتی فراهم کرد. فاصله این هتل تا مارینا مال 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه رانندگی می باشد. 

آدرس هتل جا اوشن ویو دبی : The Walk, Dubai Marina | Jumeirah Beach Residence, Dubai 26500, United Arab Emirates 

امکانات هتل جا اوشن ویو دبی

 رستوران، بار، غذاهای رژیمی، روم سرویس، استخر سرباز، تراس، سونا، زمین گلف مینی گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل، سرویس شاتل رایگان، شاتل فرودگاه، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات تور، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، امکاات وی آی پی، روزنامه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_جا_اوشن_ویو_دبی_2.jpg

_جا_اوشن_ویو_دبی_3.jpg

_جا_اوشن_ویو_دبی_4.jpg

 

هتل ابجار گرند دبی

 

هتل ابجار گرند دبی - Abjar Grand - در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. این هتل در فاصله 3 کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قرار دارد. هتل ابجار گرند که قبلا RAMADA CONTINENTAL نام داشته است تا ایستگاه مترو ابو هیل 400 متر فاصله دارد. این هتل از موقعیت مکانی مناسب هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مسافران تور دبی برخوردار می باشد.

هتل ابجار گرند دبی در مجموع دارای 192 اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه , تلویزیون , چای ساز ,مینی بار , صندوق امانات , تلفن , حمام اختصاصی , سشوار و اینترنت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از بوفه صبحانه و غذاهای لذیذ رستوران این هتل لذت ببرند.

فاصله هتل ابجار گرند تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره 5 کیلومتر و تا مرکز خرید دبی مال , مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه 10 کیلومتر می باشد، همچنین هتل ابجار گرند تا مرکز شهر دبی 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی :

استخر بر روی بام هتل , سونا , اتاق بخار , باشگاه بدنسازی و ... . این هتل همچنین فضا و امکانات خاصی برای برگزاری نشست های تجاری میهمانان تور دبی را دارا می باشد. 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

 

هتل امباسادر دبی

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل امباسادر دبی

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg

 

 

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ابجار گرند دبی

 

هتل ابجار گرند دبی - Abjar Grand - در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. این هتل در فاصله 3 کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قرار دارد. هتل ابجار گرند که قبلا RAMADA CONTINENTAL نام داشته است تا ایستگاه مترو ابو هیل 400 متر فاصله دارد. این هتل از موقعیت مکانی مناسب هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مسافران تور دبی برخوردار می باشد.

هتل ابجار گرند دبی در مجموع دارای 192 اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه , تلویزیون , چای ساز ,مینی بار , صندوق امانات , تلفن , حمام اختصاصی , سشوار و اینترنت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از بوفه صبحانه و غذاهای لذیذ رستوران این هتل لذت ببرند.

فاصله هتل ابجار گرند تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره 5 کیلومتر و تا مرکز خرید دبی مال , مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه 10 کیلومتر می باشد، همچنین این هتل تور دبی تا مرکز شهر دبی 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی :

استخر بر روی بام هتل , سونا , اتاق بخار , باشگاه بدنسازی و ... . این هتل همچنین فضا و امکانات خاصی برای برگزاری نشست های تجاری میهمانان تور دبی را دارا می باشد. 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ابجار گرند دبی,هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_گیت_وی_دبی_1.jpg

هتل گیت وی دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است به طوریکه فاصله این هتل تا مترو 5 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد همچنین از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی محسوب می شود.  این هتل از 188 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای است و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند . این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان برای میهمانان تور دبی ، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

_گیت_وی_دبی_2.jpg

_گیت_وی_دبی_3.jpg

_گیت_وی_دبی_4.jpg

_گیت_وی_دبی_5.jpg

_گیت_وی_دبی_6.jpg

 

 

_لند_مارک_گرند_دبی_1.jpg

 هتل لند مارک گرند دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی به حساب می آید. این هتل از هتل های مدرن دیره در خیابان رقه دبی می باشد و شامل 174 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است از این رو برای گزدشگران تور دبی که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است همچنین فاصله این هتل تا ایستگاه مترو یونین 92 متر می باشد. در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه سرو می شود و در رستوران دیگر نیز میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. 

آدرس  هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لند مارک گرند دبی

استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه.

_لند_مارک_گرند_دبی_2.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_3.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_4.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_5.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_6.jpg

 

 

_مدیا_وان_دبی_1.jpg

هتل مدیا وان دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

آدرس هتل مدیا وان دبی : Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل مدیا وان دبی

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ویژه میهمانان تور دبی ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ.

_مدیا_وان_دبی_2.jpg

_مدیا_وان_دبی_3.jpg

_مدیا_وان_دبی_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانانتور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان ویژه میهمانان تور دبی ، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

 

_دی_میدان_دبی_1.jpg

هتل دی میدان دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و اولین هتل 5 ستاره جهان است. هتل دی میدان هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب می نماید. این هتل در کنار زمین بازی های ورزشی قرار دارد و تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل از 284 اتاق تشکیل شده است که اتاق های لوکس آن با رنگ های گرم دکور بندی شده اند. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، تلویزیون و .. می باشند. همچنین همه اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشند که رو به زمین اسب سواری است. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی چینی، هندی ، تایلندی، ژاپنی و .. برای میهمانان تور دبی سرو می شود و طعم غذاهای خوشمزه و متنوعی را به مسافران تور دبی ارائه می دهد.

آدرس هتل دی میدان دبی : The Meydan Road, Meydan City, Nad Al Sheba, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل دی میدان دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_دی_میدان_دبی_2.jpg

_دی_میدان_دبی_3.jpg

_دی_میدان_دبی_4.jpg

 

 

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_1.jpg

 هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از هتل های بسیار لوکس دبی به شمار می رود. هتل فور سیزن از 237 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، حمام ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 هتل فور سیزن جمیرا تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد . این هتل برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش می باشند گزینه مناسبی به شمار می رود زیرا دارای دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل می باشد.

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

ترانسفر فرودگاهی , رستوران , استخر , نگهداری کودکان , سونا , جکوزی , ساحل اختصاصی , دو استخر رو باز , اینترنت رایگان برای میهمانان تور دبی , اتاق جلسه مجهز , اتاق کنفراس , تالار جشن , زمین بازی و ... . 

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_2.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_3.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_4.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل در سال 1999 تاسیس شده و دارای 3 ساختمان است. فاصله هتل تا باشگاه گلف 10 دقیقه پیاده روی و تا برج خلیفه 20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل مجلل با ارائه بهترین امکانات اقامتی خوش و رویایی را به مسافران تور دبی هدیه می دهد. هتل وان اند اونلی رویال میراژ از 455 اتاق تشکیل شده است و تمامی اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( بنا به درخواست میهمانان ) و ... می باشد. این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور دبی سرو می کند.

از امکانات هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی می توان به پذیرش 24 ساعته، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، 7 اتاق جلسه، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، تراس پشت بام، باغ، کتابخانه و ... برای میهمانان تور دبی اشاره نمود.

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی,هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل از 188 اتاق شیک و مدرن تشکیل شده است. از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی این هتل از امتیاز مناسبی برخوردار است از این رو توجه بسیاری از مسافران تور دبی را به خود جلب می کند. هتل گیت وی تا مترو  5 دقیقه رانندگی فاصله دارد و از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی قرار دارد.  در تمامی بخش های هتل وای فای رایگان وجود دارد. همچنین هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد.  مسافران تور دبی می توانند اقامتی لوکس و مجلل را در این هتل تجربه نمایند .

از امکانات هتل گیت وی دبی می توان به استخر رو باز، ماساژ، سونا، حمام ترکی، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ... برای میهمانان تور دبی اشاره نمود.

هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گیت وی دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره مونپیک دبی در منطقه دیره و روبروی بیمارستان آمریکایی ها بنا شده است. این هتل تور دبی در مجموع از 216 اتاق تشکیل شده است. دو فروشگاه بزرگ Wafi City و Lamcy در انتهای خیابان شیخ زاید در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. منطقه تجاری آزاد جبل علی 25 دقیقه به صورت سواره از این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای از هتل واقع شده است. همچنین این هتل تور دبی برای کودکان زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان است.

_مونپیک_دبی_1.jpg

_مونپیک_دبی_2.jpg

امکانات هتل مونپیک دبی برای مسافران تور دبی :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، استخر روباز، سونا، ماساژ، جکوزی، زمین گلف، سالن بدنسازی، دارت، بیلیارد، میز تنیس، سرویس نگهداری از کودکان، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، انبار بار و چمدان، آسانسور، کرایه اتومبیل، تهویه، گرمایش، صرافی، فروشگاه، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاه و...

_مونپیک_دبی_3.jpg

_مونپیک_دبی_4.jpg

_مونپیک_دبی_5.jpg

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مونپیک دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 هتل اوبروی دبی

 هتل اوبروی دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان شیخ زاید در منطقه برج واقع شده است. فاصله این هتل تا دبی 5 دقیقه رانندگی می باشد و فرودگاه بین المللی دبی نیز در 18 کیلومتری این هتل است. هتل اوبرای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه را به میهمانان تور دبی هدیه می دهد. این هتل دارای 252 اتاق بسیار شیک و تمیز می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، مینی بار، امکانات تهیه چای/قهوه می باشند و دارای بالکن یا پنجره های بزرگ قدی هستند که زیبایی اتاق ها را دو چندان کرده است. هتل اوبروی دارای آبگرم نیز می باشد که هزینه دارد و در آن انواع خدمات ماساژ ارائه می شود و کلاس یوگا نیز بنا به درخواست مسافران تور دبی برگزار می شود.

از امکانات هتل اوبروی دبی می توان به باشگاه، مرکز بیزنس، 3 رستوران، وای فای رایگان، کلاس یوگا، ماساژ، صبحانه رایگان ، روم سرویس و ... برای میهمانان تور دبی اشاره نمود.

هتل اوبروی دبی

هتل اوبروی دبی

هتل اوبروی دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل اوبروی دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره میفر در منطقه دیره و خیابان الرقه بنا شده است. این هتل در مجموع از 132 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی ایستگاه های مترو و مراکز خرید دبی واقع شده است. همچنین هتل به برج ساعت ، مرکز خرید القریر ، بندر تاریخی دبی و زمین گلف دبی کریک نزدیک می باشد. در این هتل تور دبی استخر روی بام هتل قرار گرفته است.

_میفر_دبی_1.jpg

_میفر_دبی_2.jpg

امکانات هتل میفر دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس پرسرعت، صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان، استخر روباز، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، ترانسفر فرودگاه، تهویه، گرمایش، سرویس رایگان به مراکز خرید و دریا، مینی بار، ماهواره و... برای میهمانان تور دبی می باشد

 

_میفر_دبی_3.jpg

_میفر_دبی_4.jpg

_میفر_دبی_5.png

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل میفر دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک ساحلی جمیرا دبی

پارک ساحلی جمیرا دبی

این پارک یکی از پارک های دیدنی دبی می باشد و در سال 1989 ساخته شده است که نظر بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب کرده است . این پارک در زمینی به وسعت 12 هکتار در خیابان ساحلی جمیرا واقع شده است . مناظر اطراف این پارک شامل : درختان نخل ، ساحل طویل ، باغ و چمنزار دریای لاجوردی و ... می باشد که زیبایی خاصی به این منطقه بخشیده است . همچنین این منطقه شامل زمین مخصوص والیبال و دکه های غذا و نوشیدنی نیز می باشد . این پارک همچنین دارای پلاژ شنا نیز می باشد که نجات غریقان در ساعات شنا در آنجا حظور دارند .

مسافران 

 می توانند از این مکان دیدن کنند.

پارک ساحلی جمیرا دبی

 

مطالب مرتبط :

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی جمیرا دبی,دیدنی های دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی,مراکز تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک خور دبی

پارک خور دبی

پارک خور دبی از مکانهای دیدنی دبی می باشد. پارک خور دبی میان دو پل القرهود و المکتوم  در منطقه بردبی واقع شده است. در پارک خور دبی شهر بچه ها نیز وجود دارد. سرزمین عجایب نیز در نزدیکی این پارک خور دبی می باشد. در پارک خور دبی مکانهای مختلف برای تفریح وجود دارد از جمله اسکله ماهیگیری , مسیرهای مخصوص پیاده روی , قسمتهایی برای بازی کودکان , رستورانها و مکانهایی برای فروش نوشیدنی و غذا وجود دارد. در پارک خور دبی آمفی تئاتر بزرگی وجود دارد که بسیار مناسب برای برگزاری و اجرای کنسرت ها و همایش ها می باشد.  در مجاور ورودی شماره يک پارک خور دبی شهرکودک و موزه ویژه کودکان وجود دارد. می توانيد در ورودی شماره دو موتورسيکلت چهارچرخ اجاره کنید و با قیمت 20 درهم برای يک ساعت تفریح نمایید. در پارک خور دبی دوچرخه سواری ممنوع است اما اسکيت سواری مانعی ندارد. مسافرین تور دبی از پارک خور دبی بازدید می کنند و از جاذبه های دیدنی و تفریحی دبی برای گردشگران و مسافران تور دبی محسوب می شود.

پارک خور دبی

پارک خور دبی

مسافران 

می توانند از این پارک زیبا دیدن کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک خور دبی,دیدنی های دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی,مراکز تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

برج الماس دبی

برج الماس دبی

این برج یکی از آسمان خراش های دبی می باشد که ارتفاع آن به 360 متر می رسد . ساخت این برج در سال 2005 آغاز شده و تا سال 2009 به اتمام رسیده است . برج الماس یکی از بلندترین برج های دبی و همچنین جهان به شمار می رود و نام آن در فهرست بلندترین برج های جهان نیز به چشم می خورد .

برج الماس دبی

این برج یکی از مکان های دیدنی دبی به شمار می رود و همه ساله عده زیادی از گردشگران تور دبی را به سمت خود جذب می کند . برج الماس دبی دارای 74 طبقه و 35 آسانسور می باشد و برای مشاغل اداری بنا شده است .

گردشگران 

از این مکان دیدن می کنند .

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: برج الماس دبی,دیدنی های دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی,مراکز تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

قلعه قدیمی الفهیدی دبی

این قلعه که برای نگهبانی از مسیرهای زمینی دبی بنا شده است در سال 1787 ساخته شده و در سال 1971 به عنوان موزه بازسازی شده است . از این قلعه برای دفاع از شهر در برابر حمله همسایگان و قبایل دیگر استفاده می شده است .

قلعه قدیمی الفهیدی دبی

 

قلعه قدیمی الفهیدی دبی

دیوار های این قلعه زیبا از مرجان ها و صدف های دریایی ساخته شده اند و سقف آن از ساق و برگ های درخت نخل ساخته شده است .  در این قلعه که هم اکنون به عنوان موزه مردمی از آن استفاده می شود تصاویری از زندگانی روزهای قبل از اکتشاف نفت را نشان می دهد . در این قلعه گالری ای نیز از مناظر رودخانه ، خانه های سنتی عربی ، مساجد ، سوق ، نخلستان ها و زندگی صحرایی و دریایی به تصویر  کشیده شده است .این قلعه زیبا همه ساله بسیاری از گردشگرانتوردبیرا به سمت خود جذب می کند .

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: قلعه قدیمی الفهیدی دبی,دیدنی های دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی,مراکز تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین



پارک آبی ام القوین دبی در شهر ام القوین و خارج از شهر دبی قرار دارد و با تفریحات و سرگرمی های جذاب از بزرگترین پارک های آبی این منطقه میباشد . در این پارک به مسافرین توردبی پلاژ اجاره میدهند که برای ساکنان پلاژ هزینه ی این تفریحات کمتر میباشد . هزینه بلیط ورودی برای بزرگسالان توردبی 40 درهم و برای کودکان توردبی 5 تا 11 ساله 20 درهم میباشد .

 

 

 

پارک آبي وایلد وادی دبی از پيشرفته ترين پارکهای آبی دنيا میباشد . اين پارک دارای مساحت 5 هکتار است که بين هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلی جميرا ساخته شده است . پارک آبی Wild Wadi طوری طراحی شده تا ساعتهای مديدی از لذت و هيجان را به علاقه مندان توردبی و همچنين خانواده ها بدهد . این پارک با بيش از 23 نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی که بيشتر آنها با هم مرتبط هستند و در امتداد هم قرار گرفته اند بازديد کنندگان توردبی میتوانند تا بطور پيوسته از حرکت بر روی آب در طول اين مراحل لذت ببرند . طراحی هنرمندانه وسيله ها مانند 8 سرسره آبی انفجاری و 2 قسمت موج سواری در اين پارک هيجان بسیار زیادی برای تمام گروههای سني توردبی به همراه دارد . در حال سرخوردن با سرعت 80 کيلومتر در ساعت بدون ديدن کوچکترين آسيبی را تجربه میکنید . اين سرسره بلندترين و پر سرعترين سرسره دنيا (بجز آمريکای شمالی) است که يک سقوط نفس گير 33 متری را به همراه يک آبشار عمیق به شما هدیه میکند . پارک آبي وایلد وادی دبی بر اساس افسانه قديمی سندباد طراحی و ساخته شده . این پارک آبی جايزه بهترين طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی بدست آورده است .

 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک های آبی دبی,دیدنی های دبی,جاذبه های گردشگری دبی,مکان های دیدنی دبی,تفریحات دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 


هتل اوئسیس بیچ تاور دبی هتلی زیباست که به صورت آپارتمانی می باشد که در طبقه یک واحد یک خوابه و دو واحد دو خوابه و یک واحد چهار خوابه وجود دارد و آماده پذیرایی از مسافران توردبیمی باشد . هتل اوئسیس بیچ تاور دبی امکانات ویژه ای را برای مسافران توردبی مهیا کرده است که از جالبترین آنها این است که خود مسافر میتواند پخت و پز نماید. هتل اوئسیس بیچ تاور دبی دارای چهل و شش طبقه می باشد. هر کدام از واحدهای آپارتمان بسیار مجهز و شیک و بزرگ می باشد، یک واحد دو خوابه‌ هتل اوئسیس بیچ تاور دبی دارای چهار دستشویی، سه حمام و دو وان می باشد. اکثر آپارتمان‌ها یک بالکن بزرگی دارند و مجهز به سیستم دستگاه پخش دی‌وی‌دی و ال‌سی‌دی‌ می باشند. هتل اوئسیس بیچ تاور دبی ساحل و دریا اختصاصی برای خود دارد و تعداد زیادی آفتاب‌گیر و صندلی‌ دارد، هتل دارای دو استخر بزرگ و یک جکوزی می باشد. اینترنت بی‌سیم و با سرعت بالا از دیگر امکانات هتل اوئسیس بیچ تاور دبی می باشد و اتوبوس‌هایی از هتل برای مراکز خرید ، وایلد وادی و هتل خواهر‌خوانده اوئسیس بیچ‌تاور، که همان جبل علی برای مسافران تور دبیمهیا می باشد،اتوبوس ها به صورت رایگان در اختیار مسافران گذاشته شده است. برای پخت و پز هم سوپر مارکتی در هتل وجود دارد که می توانید مایحتاج خود را تهیه کنید و استفاده نمایید .هتل اوئسیس بیچ تاور دبی برای دو قشر از مسافران توردبی بسیار مناسب می باشد. خانواده‌ها و کسانی که به صورت گروهی برای اقامت و سفر کاری به دبی سفر کرده اند.در نزدیکی و اطراف هتل انواع رستوران با غذاهای متنوع، کافه و مراکز خرید متعدد وجود دارد. همیشه قبل از تحویل گرفتن آپارتمان از سالم بودن همه وسایل و لوازم موجود در هتل مطمئن شوید. هتل اوئسیس بیچ تاور دبی امکاناتی مانند: سالن ورزشی مجهز ، تسهیلات ویژه برای معلولین تا این عزیزان هم در طول اقامت خود از آسایش و رفاه برخوردار باشند و خاطره خوشی را تجربه نمایند، سوییت، سرویس سرو غذا در اتاق خواب و سالن کنفرانس مجهز را برای مسافران توردبی مهیا کرده است.

 

 

 

 

هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر ریحان دبی هتلی لوکس و پنج ستاره می باشد که در منطقه دیره دبی واقع شده است.  هتل الغریر ریحان دبی هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد که اکثر مسافران توردبی این هتل را انتخاب می کنند . هتل الغریر ریحان دبی تا مرکز شهر فقط 1 km فاصله دارد و میهمانان و مسافران توردبی موقعیت بسیار مناسبی برای بازدید از جاذبه ها و مناطق گردشگری در شهر دبی را دارند. هتل الغریر ریحان دبی به مرکز خرید الغریر دبی بازار میردیف و بازار ریف نزدیک می باشد. هتل الغریر ریحان دبی برای راحتی و اقامت دلنشین و به یاد ماندنی اکثر امکانات را برای مهمانان توردبی خود مهیا کرده است. هتل الغریر ریحان دبی امکانات ویژه ای مانند : سرویس حمل و نقل برای راحتی میهمانان، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ ، نگهداری ویژه از کودکان ، ترانسفر ویژه فرودگاه و خدمات لباسشویی و خشک شویی  اتوشویی می باشد.  هتل الغریر ریحان دبی اتاق هایش مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، وان حمام و میز می باشد. در مدت زمان اقامت از فضای دلنشین و آرام در استخر روباز، زمین تنیس، سونا بخار، استخر ویژه کودکان و آبگرم هتل الغریر ریحان دبی استفاده نمایید.

هتل الغریر ریحان دبی

 

هتل الغریر ریحان دبی

 

هتل الغریر ریحان دبی

 

 

هتل دبی مارین بیچ ریزورت دبی

هتل دبی مارین بیچ ریزورت دبی

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,مجلل ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

پیست اسکی دبی اولین پیست سرپوشیده اسکی در خاور میانه می باشد که در سال 2005 ساخته شده و در مرکز خرید مال دبی واقع شده است که گردشگران بسیاری از توردبی را به سمت خود می کشاند . این پیست دارای 5 دور با شیب ها و ارتفاع های مختلف است که طولانی ترین دور آن 400 متر می باشد . این پیست در زمینی به مساحت 22500 متر مربع بنا شده و دمای آن بین -3 و -30  درجه متغیر می باشد .ارتفاع حداکثر این پیست 85 متر و پهنای آن 80 متر می باشد و قابلیت پذایرائی از ۱۵۰۰ اسکی باز را نیز دارد .

پیست اسکی دبی

 

پیست اسکی دبی

این مکان دیدنی و تفریحی شامل قسمت هایی از قبیل : پارک برقی ، یک غار بزرگ برفی ، تله کابین چهارگانه ، قالیچه های پرنده ، رستوران و کافی شاپ ، اتاق های خصوصی برای مهمانی بچه ها ، فروشگاه و ... می باشد . گردشگران توردبی می توانند از این مکان زیبا دیدن کرده و اوغات خوشی را در آنجا سپری کنند .

 

 

این موزه که یکی از قدیمی ترین بناهای دبی می باشد در قلعه الفهیدی واقع شده است که یک نگاه اجمالی به گذشته تاریخی دبی را نشان می دهد . این موزه در سال 1971 برای دفاع از شهر در برابر جنگجویان همسایه و ساخته شده است . این بنا همچنین در زمان های مختلف به عنوان : مقر حکومت ، اقامت گاه امیر ، انبار مهمات و زندان مورد استفاده قرار می گرفته است . این بنا بسیاری از گردشگران توردبی را به سمت خود کشانده است .

موزه دبی

دیواره های این قلعه از مرجان و صدف دریا و سقف آن از ساق برگ های‌ نخل ، گل و گچ ساخته شده است . در این بنا آلات موسیقی از قبیل : طبل ، فلوت ، چنگ ، نی انبان ساخته شده از پوست بز و سایر آلات محلی که در مناسبتهای بزمی به کار می‌رفته اند به چشم می خورد همچنین آلات جنگی ما نند : شمشیرها ، نیزه‌ها ، کمانها‌ و پیکانها ، زره‌های ساخته شده از پوست کوسه ، تپانچه‌ها و تبرها نیز به نمایش گذاشته شده اند .

موزه دبی

این موزه یکی از جذاب ترین و مهمترین جاذبه های گردشگری دبی به شمار می رود که نظر بسیاری از گردشگران توردبی را به خود جلب کرده است . در این موزه مدل‌های زنده ، نماهای زندگی مردم قدیم این شهر را به تصویر می‌کشند . یک بازار شلوغ ، یک مدرسه اسلامی ، زندگی بیابان نشینی در شب و زندگی ماهیگیران از جمله این نماها می‌باشند همچنین در این موزه تصاویر متحرکی وجود دارد که بیانگر گذشته دبی است و مجموعه گالری ها تصاویری از خانه های عربی قدیمی ، زمین ها ، بازارها ، بیابان و آبراه ها را برای بازدید مسافران توردبی به نمایش گذاشته است .

موزه دبی

 

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی,مراکز تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

مرکز خرید وافی سیتی مال دبی

مرکز خرید وافی سیتی مال دبی از مراکز خرید لوکس دبی است .به همین دلیل نسبت با دیگر مراکز خرید دبی قیمت ها متفاوت می باشد. مرکز خرید وافی سیتی مال دبی حدود سیصد فروشگاه در چهار طبقه برای خود دارد. معماری اين مرکز خرید وافی سیتی مال دبی از معماری کشور مصر می باشد. در سقف مرکز خرید هرم شيشه ای دیدنی وجود دارد که جالب و زیبا طراحی شده است و بخاطر همین نظر بسیاری از گردشگران توردبی را به خود جلب کرده است . تعدادی مجسمه به شکل فراعنه قرار گرفته که زیبایی خاصی به این مرکز خرید داده است. در مرکز خرید وافی سیتی مال دبی در مجاور فروشگاه ها و بوتیک های لوکس چند کافی شاپ و رستوران و مجموعه تفریحی نیز وجود دارد . در طبقه سوم مرکز خرید مجموعه تفریحی قرار گرفته است که بچه های عزیز در زمان خرید والدینشان می توانند در این مجموعه تفریحی بازی نمایند لذت ببرند . مسافران و گردشگران توردبی از این مرکز خرید دیدن می نمایند و از جمله مکانهای مورد توجهشان می باشد.


مرکز خرید وافی سیتی مال دبی

 

مرکز خرید وافی سیتی مال دبی

 

 

 

مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی


مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی با معماری سنتی با رستوران های سرباز در مجاور دریاچه در جمیرای ساحلی واقع شده است. مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی اندکی شبیه بازارهای سنتی قدیمی ایران می باشد . مغازه ها همه در فضای دالان که از سنگ فرش های سنتی عربی پوشیده شده است می باشد. مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی محلی برای عرضه صنایع دستی و هنر های دست ساز می باشد . کالاها اکثرا سنتی می باشد از بدلیجات و سنگ های قیمتی و با ارزش تزیینی تا تابلوهای کار دست و لباس های حریر عربی  و فرش و گلیم و همه نوع کالای کم یاب در مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی وجود دارد.در همه مرکز خرید مدینه الجمیرا دبیعودهای عربی و بوی عطرها در هوای مرکز خرید پیچیده شده است و طراحی معماری این بنا به شکل عربی است . در سفرتوردبی خود می توانید سقف آن را که همه از طاق های چوبی و چراغ سنتی دستی چوبی می باشد دیدن نمایید.در محوطه حیاط بازار از کافی شاپ ها و معروفترین رستوران ها و آب نمای دریاچه و ساختمان برج العرب و عبور قایق های زیبای تفریحی منظره دیدنی را بوجود آورده است . گردشگران توردبی می توانند برای خرید از این مرکز خرید دیدن نمایند .

 

 

 

 

مرکز خرید لامسي پلازا دبی مرکز خريدی است که برای هر درهم خرید در خرده فروشی ها یک ایر مایل می گیرید و امکان جمع کردن ایر مایل های بیشتری وجود دارد که بتوانید جایزه های ویژه ای بگیرید و شانس خود را امتحان نمایید .رادیوی لامسی پلازا دبی زمان خريد ارزان، حراجی ها‌ و تخفيف ها‌ را به همراه موسيقي به اطلاع خريداران می رساند و خریداران و گردشگران توردبی را سرگرم می نماید. در مرکز خرید لامسي پلازا دبی برندهای معروف بین المللی و منطقه ای و خرده فروشی وجود دارد. مرکز خرید لامسی پلازا دبی به دلیل اینکه آخرین مد لباس و پوشاک را دارد معروف نشده معروفیت این مرکز خرید به این علت است که سوپر مارکتی در سطح بالا که دارای لوازم خانگی و لوازم ورزشی لوکس و متنوع دارد. در مرکز خرید لامسی پلازا دبی مکانی برای سرگرمی و بازی کودکان نیز وجود دارد که مسافران توردبی می توانند در هنگام خرید کودکان عزیز خود را در این مکان بگذارند تا هم کودکان به بازی و سرگرمی خود مشغول شوند و هم شما به خرید و گردش خود برسید.

مطالب مرتبط :

مرکز خرید وافی سیتی مال دبی

مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,بازارهای دبی,پاساژهای دبی,ارزان ترین بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پارک حیات دبی پنج ستاره

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی به فرودگاه دبی بسیار نزدیک و به مراکز خرید و ساحل خیلی دور می باشد به همین دلیل اگر در دبی می خواهید زمان کوتاهی توقف نمایید و هدفتان جلسات کاری و امور تجاری می باشد هتل پارک حیات دبی هتل بسیار مناسبی می باشد و امکانات بسیار مناسبی برای جلسات کاری و تجاری شما مسافران تور دبی تدارک دیده است.  همچنین هتل پارک حیات دبی امکاناتی مانند: رستوران تایلندی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ، استخر، فضا و محیطی با درختان نخل ، تسهیلات ویژه برای معلولین تا این عزیزان نیز از اقامت خود لذت ببرند .

هتل پارک حیات دبی

 

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی


مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارک حیات دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دبی مارین بیچ ریزورت دبی

هتل دبی مارین بیچ ریزورت دبی

هتل دبی مارین بیچ ریزورت دبی

هتل دبی مارین بیچ ریزورت دبی

منبع : هتل های دبی

 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دبی مارین بیچ ریزورت دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل الغریر ریحان دبی سه ستاره

هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر ریحان دبی هتلی لوکس و پنج ستاره می باشد که در منطقه دیره دبی واقع شده است.  هتل الغریر ریحان دبی هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد که اکثر مسافران تور دبی این هتل را انتخاب می کنند . هتل الغریر ریحان دبی تا مرکز شهر فقط 1 km فاصله دارد و میهمانان و مسافران تور دبی موقعیت بسیار مناسبی برای بازدید از جاذبه ها و مناطق گردشگری در شهر دبی را دارند. هتل الغریر ریحان دبی به مرکز خرید الغریر دبی بازار میردیف و بازار ریف نزدیک می باشد. هتل الغریر ریحان دبی برای راحتی و اقامت دلنشین و به یاد ماندنی اکثر امکانات را برای مهمانان تور دبی خود مهیا کرده است. هتل الغریر ریحان دبی امکانات ویژه ای مانند : سرویس حمل و نقل برای راحتی میهمانان، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ ، نگهداری ویژه از کودکان ، ترانسفر ویژه فرودگاه و خدمات لباسشویی و خشک شویی  اتوشویی می باشد.  هتل الغریر ریحان دبی اتاق هایش مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، وان حمام و میز می باشد. در مدت زمان اقامت از فضای دلنشین و آرام در استخر روباز، زمین تنیس، سونا بخار، استخر ویژه کودکان و آبگرم هتل الغریر ریحان دبی استفاده نمایید.

هتل الغریر ریحان دبی

 

هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر ریحان دبی

منبع : هتل های دبی

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل الغریر ریحان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آکواریوم  دبی

این آکواریو که بزرگترین آکواریوم جهان است ،ده میلیون لیتر آب و بیش از سی و سه هزار نوع جانور آبزی را در خود جای داده است.این آکواریوم دارای طول پنجاه متر و عرض بیست متر و ارتفاع یازده متر نیز هست.همچنین مسافران تور دبی زمستان 93 سوار بر قایق میتوانند بر روی اب حرکت کنند. تونل این آکواریوم دارای طول چهل و هشت متر است و شما در این تونل میتوانید به تماشای این آکواریو بزرگ بپردازید.در باغ  وحش دریایی این آکواریوم  دبی می توانید به تماشای حیوانات دوزیست مانند اختاپوسهای بزرگ دریایی،کروکودیلها،سمورهای آبی،شیر ماهی،اسب آبی و دیگر حیوانات دریایی بپردازید.در قسمت دیگر این باغ وحش دریایی انواع سوسمارها،مارهای خزنده و مارمولکها وجود دارند.

قیمت بلیط تونل و باغ وحش دریایی  دبی:

قیمت برای بزرگسال 55 دینار        قیمت برای کودکان55 دینار           اطفال  رایگان

ساعت کار این مجموعه دیدنی : 10 صبح  الی 12 شب

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی

پارك آبي وایلد وادی دبی

پارك آبي وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی  مساحتی به اندازه پنج هکتار دارد و میان هتل ساحلی جميرا و هتل معروف برج العرب دبی نیز واقع شده است.  این پارک بيش ازبیست و سه نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی دارد که در کنار هم قرار دارند تا به طور پیوسته بتوان روی آب حرکت کرد.این وسيله های بازی شامل دو بخش موج سواری و هشت سرسره آبی انفجاری است هيجان بسیار و سرگرمی برای همه افراد است.سرسره ی این پارک طویل ترین  و پر سرعترين سرسره دنيا (بعد از آمريکای شمالی) است که از ارتفاع سی و سه متری به همراه يک آبشار عمیق فرو می ریزد. اين پارک بر اساس داستان سند باد یکی از افسانه های  قديمی طراحی شده است. ،این پارک جايزه بهترين طراحی پارک های آبی دبی را از طرف انجمن دارد.

برج خلیفه  دبی

برج خلیفه دبی

برج خلیفه  دبی که صد و شصت طبقه و هشتصد و بیست و هشت متر ارتفاع دارد آسمان خراشی است که در خیابان شیخ زاید شهر دبی واقع شده است.و بلندترین برج ساخت بشر است.این برج در سال 2010  برای مسافران تور دبی دی 93 افتتاح گردید.دارای بخشهای مسکونی،اداری،تفریح و تجاری نیز می باشد و قسمتی از آن نیز هتل است.نمای این برج به شکل گل صحرایی نیز طراحی شده است.این طراحی سبب شده که در بالاترین نقطه برج نیروی وارد شده از باد مهار گردد.و هر واحد دارای طراحی منحصر به فرد است.

دبی مارینا

این شهر که قلب دبی محسوب  میشود در خیابان ساحلی جمیرا نیز قرار دارد .دبی مارینا دارای صد هزار سکنه است و از مهمترین شهرها برای محل سکونت مسافران توردبی است دبی مارینا طولی به اندازه چهار کیلومتر دارد که دارای سواحل زیبا همراه با قایقرانی و انواع رستورانها و کافه ها در کنار این سواحل زیبا است دبی مارینا دارای دویست برج مرتفع و آسمانخراش است.

 دبی مارینا



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

برج الماس دبی Almas Tower Dubai

 

یکی از برجهای مشهور برج الماس است که به طول 360 متر است و دارای هفتاد و چهار طبقه است .و یکی از دیدنیهای دبی محسوب می شود.ساخت این برج از سال 2005 آغاز گردید و در سال 2009 به اتمام رسید و به مدت 4 سال طول کشید.و از مرتفع ترین برج های  در جهان می باشد. برچ الماس دبی سی و پنج آسانسور دارد و برای کارهای اداری ساخته شده است و یکی از دیدنیهای برای میهمانان توردبی است


برج الماس دبی

برج الماس دبی

برج الماس دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پارک ریجیس کریس کین دبی Park Regis Kris Kin Hotel Dubai 

این هتل 4 ستاره دارای 392 اتاق راحت و تمیز است هتل پارک ریجیس کریس کین دبی دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر روباز،سونا ، جکوزی و خدمات نگهداری از کودکان است همچنین هتل دارای اتاق جلسه کملا مجهز و یک صرافی است این هتل برای مسافران تور دبی دی 93 مناسب است 

 

هتل پارک ریجیس کریس کین دبی

هتل پارک ریجیس کریس کین دبی

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار دبی در نزیک مرکزهای اداری و تجاری شهر دبی واقع شده است این هتل به مدت ده دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.هتل سیتی استار دبی دارای اتاقها و سوئیت های بزرگ شیک و راحت است هتل دارای ترانسفر رایگان فرودگاهی است.همه کارکنان این هتل 24 ساعته خدمات لازم را ارئه میدهند.اتاقا با با سبک زیبا ،استاندارد و شیک طراحی شده اند.همه اتاقها مجهز به حمام مجهز ،سیستم الکترونیکی قفل در هستند.همچنین هتل دارای باشگاه و چهار تریا  و رستوران برای مسافرین توردبی است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل پنج ستاره آتلانتیس دبی، در جزیره معروف جمیرای دبی قرار گرفته است و دارای چشم انداز زیبا از خلیج فارس است.هتل دبی، دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیرآب است. اتاق های این هتل   بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی شده اند. همه ی اتاق ها دارای تراس است و از چشم انداز دیدنی ، تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ برخوردار میباشند. یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان است که انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی را سرو می کند.و  رستوران عالی نوبو، خوراکهای متنوع روز ژاپنی را سرو می کند.. هتل آتلانتیس دبی دارای امکانات تفریحی مانند تفریح مارپیچ زیر آبی ،بزرگترین پارک آبی خاورمیانه ورودخانه خروشان همراه با سرسره های تقریبا عمودی است.دارای ماساژ درمانی ،مرکز آب گرم،ورزشگاه زیر نظر مربیان با تجربه ،باشگاه گلف است.. بازار شهر بیست دقیقه با هتل آتلانتیس فاصله دارد. این هتل برای مسافران تور دبی تعطیلات آذر 93 مناسب است



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هایت ریجنسی دبی

هتل هایت ریجنسی دبی

هتل هایت ریجنسی دبی یکی از مجلل ترین هتلهای دبی نیز می باشد و امکاناتی از قبیل زمین اختصاصی پاتیناژ،رستوران گردان و اتاقهای رو به به خلیج فارس را در دسترس مسافران خود قرار میدهد. بازار طلا پنج دقیقه تا هتل فاصله دارد. هتل دارای یک ورزشگاه مدرن، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام  و زمین گلف می باشد. اسپا هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را به مسافران تور دبی زمستان 93 ارائه میدهد. این هتل دارای پنج رستوران است که، تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر دبیمحسوب می شود..در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود است.این هتل تنها پانزده دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد