نوشته شده توسط : سیمین

مسجد سلیمانیه استانبول

 یکی از قدیمی ترین و با شکوه ترین مساجد تاریخی استانبول مسجد سلیمانیه می باشد که در سال‌های ۱۵۵۰ تا ۱۵۵۷به‌ دستور سلطان سلیمان اول معمار سینان در قسمت غربی خلیج استانبول بنا شده است. طبق رسم آن دوره، این مسجد دارای ساختمان‌های جانبی مانند مدرسه و حمام  بزرگ و کتابخانه و کاروانسرا و بیمارستان و آشپزخانه عمومی نیز می باشد. ارتفاع گنبد این مسجد ۵۳ متر و قطر گنبد ۲۷٫۵ متر و دارای چهار مناره می باشد، این مسجد دارای سه درب ورودی در جلو و دو طرف آن است. بخش بالای درهای ورودی با قوس‌های پهن که دارای کنده کاری بسیار زیبایی است تزئین شده. سقف مسجد سلیمانیه استانبول با چهار گنبد پوشیده شده که بخش داخلی گنبدها با طرح های متنوع رنگ روغن تزئین شده است. گنبد مرکزی مسجد نیز با آویزه هایی از جنس سنگ مرمر سفید تزین شده و نوک آویزه ها ستاره دار است. در پیرامون گنبد مسجد سلیمانیه استانبول بیست و چهار گنبد کوچک و با همین تعداد ستون، دایره ای تشکیل داده است. دو ستون نزدیک به درب ورودی اصلی از سنگ سماقی است و سایر ستون ها به ترتیب ده ستون از سنگ مرمر زرد و ده ستون دیگر سنگ مرمر سفید می باشد. این ستون ها همگی به روش معماری جواهری طراحی شده است و خلاء ها نیز با سنگ مرمر سفید پر شده است. کف صحن مسجد کاملا با سنگ مرمر سفید پوشیده شده است. تنها در بخش ورودی مسجد و مقابل درب ورودی بزرگ، سنگی سیاه رنگ به قطر دو متر مربع قرار دارد که مسافران تور استانبول برای ورود به مسجد باید از روی این سنگ سماقی سیاه رنگ عبور کنند،در قسمت داخل مسجد، محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین می باشد. آرامگاه سلطان سلیمان و بستگان نزدیکش همراه برخی شخصیت های مشهور عثمانی در گورستان مسجد سلیمانیه استانبول قرار دارد که دارای کاشی کاری های بسیار زیبایی می باشند ولی آرامگاه معمار سینان در این گورستان واقع نشده و در خارج از صحن این مسجد قرار دارد.

 

 

 کاخ توپکاپی استانبول

 نخستین کاخ عثمانی استانبول کاخ توپکاپی می باشد که از مهمترین موزه های جهان و مهمترین و مقدس ترین موزه جهان اسلام  از نظر حجم موزه ها و تالارها چه از نطر اهمیت اشیای گران قدرش می باشد که بیش از 86 هزار شی ارزشمند دارد. اهمیت دیگر آن به خاطر کیفیت آثار آن است بخصوص اشیای پیامبر و ائمه و عمر و ابوبکر با حساسیت فوق العاده ای در کاخ توپکاپی استانبول نگهداری می شود.این کاخ در قرن ۱۵ میلادی بعد از فتح بزرگ امپراتوری، به دستور محمد دوم احداث شده است که در بین شاخ طلایی و دریای مرمره در استانبول قرار گرفته است و دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا به تنگه بسفر دارد. برعکس کاخ‌های اروپایی، توپ‌کاپی استانبول تنها یک ساختمان بسیار مجلل که دارای مجموعه‌‌ای  از چندین کلاه‌فرنگی و باغ های بسیار عالی است که  سلطان‌های عثمانی برای مدت ۴۰۰ سال در این کاخ زندگی می کردند.در ۱۸۵۳ سلطان عبدالمجید تصمیم گرفت محل اقامتش را به قصر تازه‌ساز دلمه باغچه منتقل کند که نخستین کاخ مدل اروپایی شهر بود. در سال ۱۹۲۴ این کاخ تبدیل به موزه شد و از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور استانبول است.

کاخ دلمه باغچه استانبول

 یکی از لوکس ترین کاخ دوره غثمانی کاخ دلمه‌ باغچه استانبول است که بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دستور سلطان عبدالمجید یکم، ۳۱امین پادشاه عثمانی احداث شد این کاخ در سمت اروپایی تنگه بسفر قرار دارد که با مساحت ۴۵ هزار متر مربع در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شده‌ و در معماری آن تلفیقی از هنر و معماری ترک با اروپایی به کار رفته است  در معماری این کاخ از 14 تن ورقه طلا استفاده شده است. از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی از این مکان به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شد و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و حکومتی استفاده می کردند.  بزرگترین لوستر کریستال در قصر دلمه‌ باغچه استانبول واقع شده‌ که  هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا اول به شاه عثمانی می باشد و دارای ۷۵۰ حباب و وزنی معادل ۴٫۵ تن است، این لوستر در سالنی با 56 ستون واقع شده و جلال و شکوه فوق العاده ای دارد.تمامی ساعت‌های این کاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند، ساعتی که آتاتورک در این کاخ در  نوامبر ۱۹۳۸ دیده از جهان فروبست. این کاخ همه روزه به استثناء روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت بازدید همگان و مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 


هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین هتلی که در استانبول وجود دارد،هتل آلبیناس استانبول است. این هتل یک هتل ۴ ستاره میباشد. این هتل واقع در مرکز استانبول است.نزدیکی آن به بازار آستارا و  مسجد”بلو” هم باعث جذب مسافران تور استانبول میباشد.این هتل با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر، تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند.شما میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل آلبیناس استانبول این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه هایتان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

 


هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 مسجد سلطان احمد استانبول 

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید. این مسجد مکان خوبی برای زیارت گردشگران تور استانبول است.

 


کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 

 


کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول که در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود بعدها تبدیل به مسجد شد و حالا یک موزه است. موزائیک ها و کاشی های زیبای این کلیسا، نمونه باقیمانده از هنر بیزانسی در دنیاست. بخش هایی از آن در سال 400 ساخته شده است، ولی ساختمانی که امروزه می بینیم حدود سال 1500 ساخته شد. این کلیسا تقریباً در سه مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار دارد. این موزه همه روزه بجز چهارشنبه ها پذیرای مسافران تور استانبول میباشد.

 

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد فاتح استانبول :

مسجد فاتح استانبول در منطقه فاتح استانبول بر روی بالاترین تپه این منطقه واقع شده و یکی از بزرگ ترین نمونه های معماری اسلامی - ترکی در استانبول است. قبل از ساخت این مسجد در این محل یک کلیسا و آرامگاه کنستانتین بوده است. نام این مسجد برگرفته از سلطان محمدفاتح عثمانی است که فاتح قسطنطنیه بود. این مسجد به دستور سلطان محمد فاتح در فاصله سال های 1463 تا 1470 ساخته شد و سه بار در زلزله های مختلف تخریب و دوباره بازسازی شد. در تور استانبول سری هم به این بنای تاریخی بزنید

 

_فاتح.jpg

_فاتح_2.jpg

 

 

مسجد سلیمانیه :

مسجد سلیمانیه شهر استانبول در ترکیه با تلفیقی از عناصر اسلامی و بیزانسی ساخته شده و مناره‌هایی بلند و نیم گنبدهایی چشم نواز دارد.این مسجد به دستور سلطان سلیمان و با معماری سینان پاشا ساخته شد. کار ساخت این مسجد در سال 1550 آغاز و در سال 1558 به اتمام رسید.این ساختمان بزرگ و وسیع دینی که مسجد سلیمانیه نام دارد عناصر اسلامی و بیزانسی را ترکیب کرده و در معماری آن از مناره‌های بلند و باریک، گنبد‌ها و نیم گنبدهایی به سبک کلیسای بیزانسی استانبول که بعدها به مسجد ایاصوفیه تبدیل شد بهره گرفته است.این مسجد در سال 1660 در آتش ویران شد و از سوی سلطان محمد چهارم مورد مرمت قرار گرفت. همچنین بخشی از گنبد آن در سال 1766 براثر زلزله فروریخت. مرمت‌های بعدی به نوعی صورت گرفت که تزئینات اصلی آن حفظ شود.مسجد در حیاط بزرگی احاطه شده است. حیاط داخلی سنگفرش مرمر است که در بزرگ و باشکوهی داشته و در حیاط حوض دیده می‌شود. بر خلاف دیگر مساجد 4 مناره این مسجد در 4 گوشه حیاط واقع شده‌اند. مناره‌ها و گنبد مسجد تناسب خاص و چشم نوازی دارند که از زیبایی‌های خاص سلیمانیه محسوب می‌شود .. مسجد دارای یک گنبد اصلی و دو نیم گنبد دیگری است که گنبد اصلی را دربر می‌گیرند. طراحی گنبد به صورتی است که در داخل مسجد قوانین آکوستیک صدا رعایت شده است. بر روی در اصلی مسجد برای روشنایی شمع‌های بسیاری به کار برده شده است همچنین توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می نماید .ورودیه اصلی مسجد سرپوشیده و دارای سردر است. وسط حیاط مسجد وضوخانه قرار دارد.معماری داخلی با فضای باز و گسترده و تزئینات چشم‌نواز بر زیبایی این مسجد می‌افزاید. گنبد مرکزی به ارتفاع 53 متر و قطر 26.50 متر ساخته شده و در زمان ساخت، این مناره بلندترین مناره امپراتوری عثمانی بوده است.در چهار گوشه این مجموعه چهار مناره ساده ولی ظریف بنا شده است که دو تای آن دارای 2 گلدسته و 2 مناره دیگر دارای 3 گلدسته است. این 10 گلدسته نشانه آن است که سلطان سلیمان قانونی که دستور ساخت مسجد را صادر کرده دهمین سلطان عثمانی است.مسجد سلیمانیه دارای ساختمان‌های جنبی مانند مدرسه، حمام، کتابخانه، کاروانسرا، بیمارستان و آشپزخانه عمومی نیز بوده است. این‌ ساختمان‌های جنبی را به همراه فضا اصلی، مسجد می‌نامیدند.در باغ پشت این مسجد گورهای سلطان سلیمان اول و همسر و مادر و خواهرش و نیز گور سلطان سلیمان دوم و سلطان احمد دوم قرار دارد.

_سلیمانیه_استانبول_3.jpg

_سلیمانیه_استانبول.jpg

_سلیمانیه_استانبول_2.jpg

 

برج دختر استانبول :

برج دختر استانبول بر روی صخره ای بزرگ و صاف که درست در وسط تنگه بسفر قرار گرفته ساخته شده است .در زمان یونانی ها در این جزیره یک مقبره ساخته شد و بعدها بنای ایستگاه کنترل گمرک دریایی نیز در ان بنا شد و در زمان های بعد هم از آن جزیره به عنوان تبعیدگاه استفاده می گردید و در صدها سال پیش هم به عنوان فانوس دریایی استفاده می شد با سرمایه گذاری هایی که بعدها انجام شد این قلعه به شکل امروزی بازسازی شد و برای اولین بار مردم عادی به این جزیره آمده و از آن بازدید کردند .امروزه نیز در آن رستوران ها و کافه های مختلفی ساخته شده است که چشم انداز زیبایی دارند.برای این برج داستان های گوناگونی نقل کرده اند و قایق های تفریحی روزی جند بار به این برج رفته و گردشگران تور استانبول را به این جزیره میبرند.

_دختر_استانبول.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره کروانسرای استانبول در میدان تقسیم بنا شده است. ایستگاه مترو و اتوبوس و همچنین تراموا در نزدیکی این هتل وجو دارد. همچنین به خیابان استقلال نزدیک می باشد. فاصله این هتل با فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر می باشد. هتل کروانسرای در مجموع از 66 اتاق تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس برای مسافران تور استانبول می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 150 نفر را دارد. هتل کروانسرای در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی قرار دارد.

_کروانسرای_استانبول_1.jpg

_کروانسرای_استانبول_2.jpg

امکانات هتل کروانسرای استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، خدمات خانه داری، کافی شاپ، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، سالن کنفرانس، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، پرستار کودک، پارکینگ، سالن تلویزیون، صرافی، گاوصندوق، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام ترکی و بخار، اینترنت و...

_کروانسرای_استانبول_3.jpg

_کروانسرای_استانبول_4.jpg

_کروانسرای_استانبول_5.jpg

 

 

 

هتل کریستال یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در میدان تقسیم واقع شده است. این هتل در 100 متری خود ایستگاه اتوبوس Hava را دارد و یکی از امکانات آن می توان به اینترنت وایرلس رایگان اشاره کرد. یک مرکز تفریحی مجهز نیز در آن وجود داردکه دارای سونا، استخر سرپوشیده و حمام ترکی می باشد.در اتاق های این هتل تور استانبول سیستم تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی وجود دارد و نیز دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی با دوش و دستشویی و سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت پرسرعت بی سیم، تلویزیونLCD، مینی بار و گاو صندوق دیجیتال می باشد. انواع غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران این هتل سرو می شود.

_کریستال_استانبول_1.jpg

_کریستال_استانبول_2.jpg

_کریستال_استانبول_3.jpg

امکانات هتل کریستال استانبول:

امکانات تفریحی(سرویس نگهداری کودکان)، استخر(سونا، استخر سرپوشیده)، امکانات ورزشی، اتاق های ویژه( اتاق و امکانات برای معلولین)، خدمات(امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خانه داری، خدمات تورها، فکس و کپی، خشکشویی، اتوکشی)، رستوران، تهویه، بار، آسانسور، پذیرش شبانه روزی و... . برای استفاده از امکانات این هتل چهار ستاره با تور استانبول همراه شوید . 

_کریستال_استانبول_4.jpg

_کریستال_استانبول_5.jpg

_کریستال_استانبول_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آسوس استانبول

4.JPG

مناسب ترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آسوس استانبول است.این هتل در منطقه لاللی واقع شده است. هتل آسوس در مجموع از 51 اتاق شیک تشکیل شده است. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.در تور استانبول نوروز 95 میتوان از اماکن تاریخی استانبول مانند سلطان احمد، بازار بزرگ، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود، بیازیت وموزه باستان شناسی دیدن کرد که در نزدیکی این هتل قرار دارد. میدان تقسیم 5 دقیقه با هتب فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 18 کیلومتری از هتل واقع شده است.

1.JPG

2.jpg نوع

امکانات هتل آسوس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اینترنت، صندوق امانات، صرافی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، کرایه اتومبیل، مرکز SPA ، آسانسور، سالن بدنسازی، سونا، حمام ترکی و بخار و...

 

3.JPG

 

 

هتل آلاهان استانبول

آلاهان

هتل خوب استانبول هتل 3 ستاره آلاهان است که در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق خوب برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای واقع شده است و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

آلاهان1

آلاهان3

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

آلاهان2

آلاهان4

 

 

هتل آک گون استانبول

_گون.jpg

شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل آک گون است که در منطقه توپکاپی واقع شده است. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول در مجموع از 276 اتاق بسیار شیک تشکیل شده است.در تور استانبول نوروز 95می توانید از  مراکز دیدنی استانبول لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. 

_گون2.jpg

_گون3.jpg

_گون6.jpg

_گون1.jpg

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

_گون5.jpg

_گون4.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از مسافران  تور استانبول نوروز 95  است، هتل ۴ ستاره مانسول بوتیک استانبول در مرکز استانبول است. این هتل به طور جالبی به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد.کافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید. علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.

_مانسول1.jpg

اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

-مانسول2.jpg

فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است. در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول :

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها از هر نوعی که بخواهید می توانید امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات به سایز لپ تاپ ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز می شود. حمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل به طور هر روز و ۲۴ ساعته انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید. آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-مانسول3.jpg

-مانسول8.jpg

-مانسول5.jpg

_مانسول7.jpg

 


هتل آل سیزن استانبول

هتل 4 ستاره آل سیزن استانبول در قلب تاریخی این شهر و در منطقه فاتح استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی میدان تقسیم ، بازار بزرگ، مسجد سلمانیه،مسجد سلطان احمد و موزه کاخ تاپکاپی می باشد. اتاق های این هتل ضد صدا است و برای کودکان میهمانان تور استانبول نوروز 95 اتاق های بازی های کامپیوتری نیز در نظر گرفته شده است. هتل آل سیزن استانبول به فرودگاه آتاتورک دسترسی آسانی دارد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به خدمات اتومبیل کرایه و اینترنت رایگان بیسیم اشاره کرد. ایستگاه متروی فندوق زاده در فاصله 2 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. صبحانه در این هتل به صورت منوی باز سرو می شود.

-آل_سیزنl.jpg

امکانات هتل آل سیزن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار، گاوصندوق، آسانسور، گرمایش، تهویه، بار، بار مخصوص تنقلات، فکس و کپی، خانه داری، استخر، سونا، ماساژ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل و... میتوان اشاره کرد. مسافران تور استانبول نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-آل-سیزن2.jpg

-آل-سیزن7.jpg

-آل-سیزن6.jpg

-آل-سیزن4.jpg


هتل آلبیناس استانبول 

هتل 4 ستاره آلبیناس استانبولیکی از زیبا ترین هتل های  استانبول می باشد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

موقعیت مکانی هتل:

این هتل واقع در مرکز استانبول است.گامی بیشتر از بازار آراستا و چند دقیقه ای پیاده روی تا مسجد”بلو” دارد. این هتل ۴ ستاره با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان تور استانبول نوروز 95 عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

شما با ماندن در این هتل احساس در خانه بودن را میکنید.این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند،که شامل حمام و دستشویی میشود.شما مسافران تور استانبول نوروز 95میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.شما میتوانید به بالکن خود رفته و از منظره شهر استانبول دیدن فرمایید و لذت ببرید و اینکه در آنجا به اینترنت وصل شوید و کاری دو جانبه انجام بدهید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه تان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلویزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در هتل آلبیناس یک رستوران و یک کافه شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول نوروز 95 میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان برای مسافران تور استانبول نوروز 95 میباشد.

 جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرین پارک مرتر استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Green Park Merter Hotel

هتلگرین پارک مرتر استانبول Istanbul Green Park Merter Hotel یکی از هتل های پنج ستاره می باشد که در سال 2001 میلادی در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز شهر استانبول در منطقه مرتر بنا شده است.هتل گرین پارک با 6 طبقه و 141 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.این هتل در نزدیکی مرکز مد و نساجی استانبول قرار گرفته و با نمایشگاه CNR فاصله چندانی ندارد. سیستم هشدار دهنده آتش سوزی در سرتاسر هتل نصب می باشد.هتل دارای استخر آبگرم است.فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 10 کیلومتر می باشد.در هتل دو رستوران و دو کافه وجود دارد و با انواع غذاها و نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشند.این هتل آخرین بار در سال 2013 بازسازی شده است.

-گرین-پارک-مرتر-استانبول.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-1.gif

 

امکانات و تصاویر هتل گرین پارک مرتر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،استخر سرپوشیده، استخر روباز، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار،اینترنت پرسرعت بی سیم،خدمات خانه داری،سرویس مراقبت از کودکان، صرافی، لاندری،رنت کار، سولاریوم، میز پینگ پنگ، آسانسور، فضای سبز، فکس و کپی، سالن ورزشی، سونا، جکوزی لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و...

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-2.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-3.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-4.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مونپیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Movenpick Hotel

هتل مونپیک استانبول Istanbul Movenpick Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب می باشد که در سال 2003 میلادی در منطقه تجاری شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع با 249 اتاق و سوییت اقامت خوبی  را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد. فاصله این هتل با مرکز خرید کانیون استانبول 1.5 کیلومتر می باشد. ایستگاه مترو در نزدیکی هتل قرار گرفته است. رستوران این هتل با انواع غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای ترکیه ای آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشد.فاصله هتل مونپیک استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 28 کیلومترر می باشد.همچنین این هتل به دلیل قرار گرفتن در منطقه تجاری دارای 10 سالن برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها می باشد.

-مونپیک-استانبول.gif

-مونپیک-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل مونپیک استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، صندوق امانات، سالن کنفرانس، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی،ماساژ تایلندی و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار،مرکز آب درمانی،سالن بدنسازی، اتاق بازی کودکان، کرایه دوچرخه، بیلیارد، سرویس مراقبت از کودکان، ورود حیوانات خانگی و...

-مونپیک-استانبول-2.gif

-مونپیک-استانبول-3.gif

-مونپیک-استانبول-4.gif

-مونپیک-استانبول-5.gif

-مونپیک-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آک گون استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Akgun Hotel

 هتل آک گون استانبول Istanbul Akgun Hotel با درجه بندی 5 ستاره در سال 1992 در منطقه توپکاپی استانبول بنا شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 10 کیلومتر می باشد.هتل آک گون استانبول در 8 طبقه و درمجموع از 275 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده استقبال از مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد. هتل آک گون استانبول به مراکز توریستی و تاریخی شهر نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. این هتل در سال 2014 به طور کامل بازسازی شده است.

-آک-گون-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر فرودگاه رایگان، استخر روباز، ماساژ و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری و مراقبت از کودکان، اینترنت پرسرعت بی سیم، آرایشگاه زنانه و مردانه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، اجاره اتومبیل، فکس و کپی، فروشگاه و...

-هتل-آک-گون-استانبول.gif

-روباز-هتل-آک-گون-استانبول.gif

-هتل-آک-گون-استانبول.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل الیت ورد پرستیژ استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Elite World Hotel

هتل الیت ورد پرستیژ استانبول Istanbul Elite World Hotel یکی از هتل های خوب 5 ستاره می باشد که در سال 2008 میلادی در منطقه تقسیم و در مرکز شهر استانبول بنا شده و در سال 2010 بازسازی شده است. این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 25 کیلومتر فاصله دارد. هتل الیت ورد استانبول در 16 طبقه و در مجموع از 245 اتاق و سوییت تشکیل شده است و اقامت خوبی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد. این هتل در کنار منطقه تجاری استانبول و نیز 1 کیومتری مرکز همایش های شهر قرار دارد. بسیاری از مراکز تاریخی و توریستی و گردشی استانبول مانند مسجد کبود، کاخ توپ کاپی و... در نزدیکی این هتل قرار دارند. اتاق های هتل الیت ورد دارای عایق صدا هستند. این هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم رایگان مجهز می باشد.

-الیت-ورد-استانبول.gif

-هتل-الیت-ورد-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل الیت ورد استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش، گاو صندوق، خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت،سرو صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل، صرافی، فکس و کپی، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، حمام سنتی ترکی و بخار، باشگاه بدنسازی و...

 

-هتل-الیت-ورد-استانبول.gif

-هتل-الیت-ورد.gif

-هتل-الیت-ورد-استانبول-2.gif

-هتل-الیت-ورد-استانبول-1.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لیون استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Lion Hotel

هتل لیون استانبول Istanbul Lion Hotel یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در سال 1996 میلادی در مرکز شهر استانبول واقع شده است و حدود 450 متر با میدان تکسیم این شهر فاصله دارد.هتل در 9 طبقه و با 104 اتاق و سوییت آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل کمتر از 2 کیلومتر با دولماباغچه و تقریبا 5 دقیقه با خیابان استقلال استانبول فاصله دارد.دانشگاه نیز در 2 کیلومتری این هتل قرار گرفته و حدود 15 دقیقه با ماشین تا موزه ایاصوفیه و 2 کیلومتر با بازار بزرگ استانبول فاصله دارد.فاصله هتل لیون تا مترو نیز حدود 3 دقیقه می باشد.رستوران گلکسی هتل با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.در لابی هتل لیون استانبول انواع نوشیدنی ها در بالکن خصوصی آن همراه با مناظر پاناروما از پل بوغاز سرو می شود.این هتل آخرین بار در سال 2010 میلادی بازسازی شده است.

تور استانبول نوروز 95

-لیون-استانبول.gif

عکس و امکانات هتل لیون استانبول:

امکانات رفاهی:

 رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه،سرویس مراقبت از کودکان،صندوق امانات،رستوران فضای باز،کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای ، مینی بار رایگان، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، پزشک، کافی نت، اینترنت در لابی و اتاق ها و...

-لیون-استانبول-1.gif

-لیون-استانبول-2.gif

-لیون-استانبول-4.gif

-لیون-استانبول-5.gif

امکانات ورزشی:

استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارک آبی، ماساژ،ورزش های آبی،اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، سالن بدنسازی، تنیس، بیلیارد

-لیون-استانبول-3.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گلدن سیتی استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Goden City Hotel

هتل گلدن سیتی استانبول Istanbul Golden City Hotel یکی از هتل های 4 ستاره می باشد و در سال 2010 میلادی در مرکز شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 10 طبقه و با 62 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.در این هتل فروشگاه هم وجود دارد که آن را به یکی از فروشگاه های مرکز شهر استانبول تبدیل کرده است. جاذبه های توریستی و گردشگری شهر استانبول نظیر مسجد کبود، بازار بزرگ و کاخ توپکاپی 10 دقیقه با این هتل فاصله دارند. همچنین ایستگاه تراموا روبری این هتل قرار گرفته است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 15 کیلومتر میباشد.برای رفاه حال گردشگرن تور استانبول همه اتاق های هتل گلدن سیتی استانبول به اینترنت بی سیم پرسرعت و نیز حمام ایتالیایی و تلوزیون LCD مجهز می باشند. همچنین اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.در ضمن در تمام اتاق های هتل استعمال دخانیات ممنوع است.

-گلدن-سیتی-استانبول.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-1.gif

امکانات و عکس های هتل گلدن سیتی استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، گاو صندوق، بار، خدمات تحویل بار و چمدان، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، امکانات جلسه و ضیافت،اجاره اتومبیل، ماهیگیری، فکس و کپی،سرو صبحانه در اتاق، صرافی، اتوکشی و...

-گلدن-سیتی-استانبول-2.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-3.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-4.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدن پارک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Golden Park Hotel

هتل گلدن پارک استانبول Istanbul Golden Park Hotel یکی از هتل های 4 ستاره نسبتا نوساز می باشد و در سال 2008 میلادی در مرکز شهر و در صد متری میدان تکسیم استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 83 اتاق و سوییت تشکیل شده است و اقامت مناسبی را براس مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.هتل گلدن پارک استانبول با آثار توریستی و تاریخی نظیر مسجد سلطان احمد و قصر توپکاپی استانبول 3.5 کیلومتر فاصله دارد.فاصله هتل گلدن پارک تا فرودگاه آتاتورکاستانبول حدود 20 کیلومتر می باشد.رستوران ها، فروشگاه ها، بارها و کلاب های شبانه محله تکسیم استانبول 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد و دسترسی مناسبی برای مسافران تور استانبول دارد. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با کاخ دولمه باغچه، با حمل و نقل عمومی 15 دقیقه با ایاصوفیه، مسجد کبود، بازار بزرگ و کاخ توپکاپی شهر استانبول فاصله دارد. همچنین با ماشین در فاصله 15 دقیقه ای مسجد سلطان احمد قرار گرفته است.این هتل جز زیر مجموعه گروه هتل های کروانسرای می باشد.

-گلدن-پارک-استانبول.gif

 

امکانات و عکس های هتل گلدن پارک استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،آسانسور،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع، امکانات باربیکیو،خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی،سرو صبحانه در اتاق، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، اجاره اتومبیل، ماساژ، مرکز سلامت، حمام سنتی ترکی، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و...

-گلدن-پارک-استانبول-1.gif

-گلدن-پارک-استانبول-2.gif

-گلدن-پارک-استانبول-3.gif

تور استانبول نوروز 95

-گلدن-پارک-استانبول-4.gif

-گلدن-پارک-استانبول-5.gif

-گلدن-پارک-استانبول-6.gif

جهت خرید و رزرو تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گلدن ایج 1 استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Golden Age 1 Hotel

هتل گلدن ایج 1 استانبول Istanbul Golden Age 1 Hotel یکی از هتل های 4 ستاره خوب می باشد که در سال 1991 میلادی در نزدیکی میدان تکسیم استانبول بنا شده است.هتل در 9 طبقه و در مجموع با 181 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به گردشگرانتور استانبول می باشد. این هتل در فاصله 5 دقیقه ای ازمترو میدان تکسیم و 200 متری خیابان استقلال استانبول قرار گرفته است. جاذبه های توریستی و گردشگری استانبول از جمله منطقه سلطان احمد در 8 کیلومتری این هتل قرار دارد. پاساژ تاریخی ایک و موزه پرا استانبول از هتل 20 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.فاصله هتل گلدن ایج استانبول از تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه حدود 20 کیلومتر می باشد.صبحانه این هتل در رستوران لوکوگ به صورت سلف سرویس و ناهار و شام به صورت سفارشی برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. در لابی اینهتل کافه ی نوستالژی وجود دارد و انواع نوشیدنی های گرم و بدون الکل را ارایه می دهد. در کنار استخر این مجموعه نیز یک کافه قرار گرفته است. سرویس ماساژ، استخر روباز و حمام سنتی ترکی از دیگر امکانات این هتل است.این هتل آخرین بار در سال 2010 میلادی بازسازی شده است.

-گلدن-ایج-1-استانبول.gif

امکانات و تصاویر هتل گلدن ایج 1 استانبول:

 رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،خانه داری،آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،سرو صبحانه در اتاق،صرافی، فکس و کپی،خدمات تحویل بار و چمدان، گاو صندوق،بار،امکانات جلسه و ضیافت،اجاره اتومبیل،بیلیارد،سالن ورزشی،استخر روباز،سالن ورزشی،حمام سنتی ترکی و ... 

-گلدن-ایج-1-استانبول-2.gif

-گلدن-ایج-1-استانبول-1.gif

-گلدن-ایج-1-استانبول-3.gif

-گلدن-ایج-1-استانبول-4.gif

-گلدن-ایج-1-استانبول-5.gif

تور استانبول نوروز 95

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره بابیل استانبول در منطقه ینی کاپی بنا شده است. این هتل در مجموع از 53 اتاق و 2 سوییت تشکیل شده است. هتل با فرودگاه آتاتورک استانبول 15 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل مشرف به دریای مرمره می باشد. این هتل تور استانبول با ایستگاه مترو 1 کیلومتر، با قصر توپکاپی 1 کیلومتر و با بازار بزرگ 500 متر فاصله دارد.

_بابیل_استانبول_1.jpg

 

_بابیل_استانبول_2.jpg

 

امکانات هتل بابیل استانبول:

رستوران، آرایشگاه، بار، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، صندوق امانات، تهوی، گرمایش، گاوصندوق، مینی بار، کافی شاپ و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید.

 

_بابیل_استانبول_3.jpg

 

_بابیل_استانبول_4.jpg

 

هتل 3 ستاره بدو استانبول در منطقه آکسارای بنا شده است. این هتل در مجموع 46 اتاق دارد. فاصله فرودگاه آتاتورک تا این هتل 15 کیلومتر می باشد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 10 دقیقه ای از هتل بدو قرار گرفته است. این هتل تور استانبول مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد. 

_بودو_استانبول_1.jpg

امکانات هتل بدو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، بار، ترانسفر فرودگاهی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات هتل با تور استانبول همراه شوید .

_بودو_استانبول_3.jpg

_بودو_استانبول_4.jpg

_بودو_استانبول_5.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی استانبول در سال 2008 در میدان تقسیم بنا شده است. این هتل از 181 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در 20 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل به مراکز اصلی شهر، مرکز همایشات، آثار فرهنگی و تاریخی شهر نزدیک است. کاخ توپکاپی و مسجد کبود در 5 کیلومتری این هتل قرار گرفته ا ند. لابی و اتاق های هتل تایتانیک سیتی به اینترنت رایگان برای مسافران تور استانبول مجهز می باشد. بر روی پشت بام این هتل رستوران و بار کامپس قرار گرفته است.

_تایتانیک_سیتی_استانبول_1.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_2.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_3.jpg

امکانات هتل تایتانیک سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، آسانسور،تهوریه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بوفه، سرویس نگهداری کودکان، مرکز بدنسازی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار و...

_تایتانیک_سیتی_استانبول_4.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_5.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_6.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_7.jpg

 

 

هتل تکسیم تاون استانبول

هتل 4 ستاره تکسیم تاون استانبول در 100 متری میدان تقسیم بنا شده است. این هتل 600 متر با تنگه بسفر فاصله دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. ایستگاه تراموا و مترو و اتوبوس 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. این هتل در 2 کیلومتری مراکز تجاری Maka وTevikiye قرار دارد. همچنین مرکز فرهنگی آتاتورک نیز در 100 متری هتل واقع شده است. در این هتل امکانات برگزاری جلسه و ضیافت نیز برای میهمانان تور استانبول وجود دارد.

_تکسیم_تاون_استانبول_1.jpg

_تکسیم_تاون_استانبول_2.jpg

امکانات هتل تکسیم تاون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی، آسانسور، صندوق امانات، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، لاندری، نگهداری از کودکان و...

_تکسیم_تاون_استانبول_3.jpg

_تکسیم_تاون_استانبول_4.jpg

_تکسیم_تاون_استانبول_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل ۵ ستاره گرین پارک مرتر استانبول در منطقه ای قراردارد که مرکز مد و صنعت نساجی شهر استانبول به شمار می رود ، از لحاظ جغرافیایی جایگاه ویژه ای دارد ، چرا که به مرکز خرید معروف مرتر ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر بسیار نزدیک است .  هتل گرین پارک مرتر ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، پرسنلی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . برخورداری از خدمات منحصر به فرد و با کیفیت ، فضای سبز و سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی فضای داخلی و خارجی پاکیزه و مرتب ، از ویژگی های ممتاز هتل گرین پارک مرتر به شمار می روند . در ضمن فرودگاه بین المللی آتاتورک در ۲۰ کیلومتری هتل واقع شده است. هتل ۵ ستاره گرین پارک مرتر ده دقیقه با ماشین تا مرکز شهر استانبول فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

-گرین-پارک1.jpg

-گرین-پارک8.jpg

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول:

شامل ۱۷۳ اتاق استاندارد ، خانوادگی ، وی آی پی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد . امکانات هتل گرین پارک مرترسازگار با نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی طراحی شده و شامل امکاناتی متنوع و منحصر به فرد برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد : استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ،  سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، سولاریوم ، میز پینگ پنگ ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافه ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد.

-گرین-پارک3.jpg

-گرین-پارک5.jpg

-گرین-پارک7.jpg

 


هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

هتل ۵ ستاره کرآون پلازا هاربیه استانبول (Crowne Plaza Istanbul Harbiye Hotel) با ارائه امکانات مناسب اقامتی از گردشگران تور استانبول استقبال می کند . این هتل ، حدود ۳۵۰ متر با ایستگاه متروی عثمان بی و پیاده حدود ۱۵ دقیقه با میدان تقسیم فاصله دارد و مرکز نمایشگاه لطفی کردار و مرکز خرید جواهر همگی در فاصله ی کمی از این هتل واقع شده اند. این هتل در فاصله ی ۱۵ دقیقه ای با میدان تقسیم قرار دارد.

-کرون-پلازا-استانبول1.jpg

امکانات هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول:

اتاق های هتل همگی مساحتی بزرگ دارند و با دکوراسیون مدرنی تجهیز شده اند و به امکانات رفاهی نظیر سیستم تهویه هوا، اینترنت وای فای رایگان در واحد ها, تلویزیون صفحه تخت، ماهواره و پرده های ضد نور , تمام لوازم بهداشتی، کفش راحتی، حوله و سشوار در حمام برای مسافران تور استانبول نوروز 95 مجهز هستند .امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی برای مهمانان تدارک دیده شده است و گیم نت هتل از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری دعوت به عمل می آورد . مهمانان می توانند در فعالیت های زمین تنیس و زمین بیلیارد شرکت کنند و یا در سالن ورزشی مجهز هتل به تمیرینات ورزشی بپردازند . وقتی که شما در فضای سبز هتل به استراحت می پردازید پارک کودکان هتل مکانی مناسب برای تفریح و سرگرمی کودکان مسافران تور استانبول  است.صبحانه بصورت بوفه سرو می شود. رستوران هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول انواع غذاهای با کیفیت را در وعده های غذایی مختلف سرو می کند و چایخانه سنتی و چایخانه در بام هتل بهترین مکان برای دورهمی های خانوادگی است . کافی شاپ هتل نوشیدنی هایی دلخواه و مطابق با سلیقه تان سرو می کند .

-کرون-پلازا3.jpg

-کرون-پلازا6.jpg

-کرون-پلازا2.jpg

-کرون-پلازا4.jpg

 


هتل گرند حیات استانبول

هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و همچنین در اطراف این هتل می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند و باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

-گرند-حیات1.jpg

-گرند-حیات7.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات استانبول زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق برای مسافران تور استانبول نوروز 95 هستند. در این هتل اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌زدن‌های دوستانه. شب‌ ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید. هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد . مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-حیات3.jpg

-گرند-حیات2.jpg

-گرند-حیات5.jpg

-گرند-حیات8.jpg

 جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

_آزیاده_استانبول5.jpg

مجلل ترین هتل 4 ستاره استانبول آزیاده است که نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق مجلل تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد. تور استانبول بهترین ها را برای مسافران خود فراهم می کند.

_آزیاده_استانبول.jpg

_آزیاده_استانبول1.jpg

_آزیاده_استانبول2.jpg

_آزیاده_استانبول3.jpg

 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

_آرسیما_استانبول_5.jpg

بهترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آرسیما است که  در منطقه شیشلی واقع شده است.این هتل به صورت شبانه روزی پذیرش می کند. در این هتل یک صرافی برای دسترسی میهمانان وجود دارد. در هتل آرسیما تور استانبول یک مرکز ماساژ درمانی حرفه ای برای مسافران در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند.

_آرسیما_استانبول_2.jpg

.jpg

امکانان هتل آرسیما استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا و...

_آرسیما_استانبول_3.jpg

_آرسیما_استانبول_4.jpg

  مطالب مرتبط:

 

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

برج دختر استانبول :

برج دختر استانبول بر روی صخره ای بزرگ و صاف که درست در وسط تنگه بسفر قرار گرفته ساخته شده است .در زمان یونانی ها در این جزیره یک مقبره ساخته شد و بعدها بنای ایستگاه کنترل گمرک دریایی نیز در ان بنا شد و در زمان های بعد هم از آن جزیره به عنوان تبعیدگاه استفاده می گردید و در صدها سال پیش هم به عنوان فانوس دریایی استفاده می شد با سرمایه گذاری هایی که بعدها انجام شد این قلعه به شکل امروزی بازسازی شد و برای اولین بار مردم عادی به این جزیره آمده و از آن بازدید کردند .امروزه نیز در آن رستوران ها و کافه های مختلفی ساخته شده است که چشم انداز زیبایی دارند.برای این برج داستان های گوناگونی نقل کرده اند و قایق های تفریحی روزی جند بار به این برج رفته و گردشگران تور استانبول را به این جزیره میبرند.

_دختر_استانبول.jpg

 

 

دیوارهای قسطنطنیه استانبول :

دیوارهای قسطنطنیه استانبول با طول تقریبی 6/5 کیلومتر از شاخ طلایی تا دریای مرمره ساخته شده است. زمانی که قسطنطنیه (استانبول امروزی) به عنوان پایتخت امپراتوری روم معرفی شد، به دستور کنستانتین کبیر مجموعه ای از دیوارهای سنگی در حوالی این شهر ساخته شد تا شهر از حملات دشمنان در امان باشد. این دیوارها در طول دوره عثمانی دست نخورده باقی ماند تا اینکه در قرن 19 قسمت هایی از آن دجار تخریب شد و از دهه 1980 میلادی تاکنون مرمت سازی گسترده ای بر روی این دیوارها انجام گرفته است. مسافرانبا همراهی تور استانبول می توانند از این آثار تاریخی زیبا دیدن فرمایند.

_قسطنطنیه_استانبول.jpg

_قسطنطنیه_استانبول.jpeg

 

برج گالاتا استانبول :

برج گالاتا استانبول در قسمت شمالی شاخ طلایی در سال 1348 ساخته شد. این برج 9 طبقه 67 متر ارتفاع دارد و در زمان ساخت بزرگ ترین سازه شهر استانبول بوده است. در طبقات بالایی این برج رستوران و کافه وجود دارد . مسافران تور استانبول می توانند از چشم انداز فوق العاده زیبای شهر استانبول و تنگه بسفر لذت ببرند.دو آسانسور در برج وجود دارد که گردشگران را از طبقات پایینی به بالای این برج زیبا می برند. از بالای این برج می توان شهر زیبای استانبول و مکان های تاریخی استانبول را مشاهده کرد.

 

_گالاتا_استانبول_2.jpg

_گالاتا_استانبول.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ریکسوس تکسیم استانبول در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 116 اتاق و 2 پنت هاوس و 21 سوییت تشکیل شده است. این هتل در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 41 کیلومتری فرودگاه سابیها گوچن قرار دارد. این هتل 200 متر با خیابان استقلال فاصله دارد. مترو تقسیم نیز در فاصله 10 دقیقه ای از هتل ریکسوس واقع شده است. مراکز فرهنگی استانبول15 دقیقه با هتل فاصله دارد. این هتل تور استانبول امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی نیز دارد. پذیرش هتل نیز به صورت شبانه روزی می باشد.

_ریکسوس_تکسیم_استانبول_2.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول1.jpg

امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز، اینترنت، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، لاندری، صرافی، مینی بار، کافه، بار، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و... برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید

_ریکسوس_تکسیم_استانبول3.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول4.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول5.jpg

 

 

هتل 5 ستاره سلطان هان استانبول  چسبیده به مسجد کبود بنا شده است. این هتل در مجموع از 40 اتاق تشکیل شده است. شیشه اتاق های این هتل دوجداره است از این رو اتاق های آن ضد صدا می باشد. یک صرافی در این هتل تور استانبول قرار گرفته است. بازار بزرگ استانبول به این هتل نزدیک می باشد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

 

_سلطان_هان_استانبول_1.jpg

 

_سلطان_هان_استانبول_2.jpg

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

 

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، آسانسور، بار، انبار بار و چمدان، اتاق های ضد صدا، گرمایش، تهویه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، حمام ترکی و بخار، سونا، سرویس نگهداری از کودکان و...

 

_سلطان_هان_استانبول_3.jpg

 

_سلطان_هان_استانبول_4.jpg

 

_سلطان_هان_استانبول_5.jpg

 

 هتل 5 ستاره سلطانیه استانبول بین سیرکچی و سلطان احمد بنا شده است. ایستگاه تراموای گلخانه استانبول در چند قدمی هتل قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس و قطار هم 5 دقیقه به صورت پیاده تا این هتل تور استانبول فاصله دارد. در 18 کیلومتری هتل فرودگاه آتاتورک و در 44 کیلومتری آن فرودگاه سابیها گوچن قرار گرفته است. هتل در مجموع از 42 اتاق تشکیل شده است.

_سلطانیه_استانبول_1.jpg

_سلطانیه_استانبول_2.jpg

_سلطانیه_استانبول_3.jpg

امکانات هتل سلطانیه استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، استخر، سونا، کرایه اتومبیل، تهویه، صندوق امانات، ماساژ، جکوزی، صرافی، سرویس نگهداری از کودکان، پارکینگ، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، لابی، لاندری، حمام ترکی و بخار و... 

_سلطانیه_استانبول_4.jpg

_سلطانیه_استانبول_5.jpg

_سلطانیه_استانبول_6.jpg

_سلطانیه_استانبول_7.jpg 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره سمینال استانبول :

هتل 4 ستاره سمینال استانبول در 350 متری میدان تقسیم بنا شده است. این هتل در مجموع از 88 اتاق تشکیل شده است. هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان است و از یک اتاق جلسه مجهز برخوردار می باشد. یک صرافی نیز در این هتل تور استانبول وجود دارد. در این هتل یک کتابخانه نیز در نظر گرفته شده است. هتل سمینال با مراکز تاریخی استانبول 4 کیلومتر فاصله دارد.  

_سمینال_استانبول_1.jpg

_سمینال_استانبول_2.jpg

_سمینال_استانبول_3.jpg

امکانات هتل سمینال استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، اینترنت وای فای برای میهمانان تور استانبول ، استخر سرپوشیده، کتابخانه، صرافی، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خدمات خانه داری و...

_سمینال_استانبول_4.png

_سمینال_استانبول_5.jpg

_سمینال_استانبول_6.jpg

_سمینال_استانبول_7.JPEG



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سمینال استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های معروف استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رافلز استانبول

_رافلز_استانبول_1.jpg

هتل رافلز استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد. این هتل در مرکز زورلو، در منطقه بشیکتاش و در فاصله 6 کیلومتری میدان تکسیم استانبول واقع شده است. هتل رافلز شامل 185 اتاق مدرن و زیبا می باشد که هر اتاق بالکن زیبا و بزرگی دارد که نمای زیبایی از شهر را به میهمانان تور استانبول هدیه می دهد. همچنین تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه، ماهواره، حمام، سشوار و ... می باشد. از نظر دسترسی به مراکز خرید، هتل رافلز در نزدیکی مرکز خرید زورلو می باشد و از این رو از نظر دسترسی به مراکز خرید از موقعیت خوبی برخوردار است. از لحاظ دسترسی به جاذبه های توریستی نیز هتل تا کاخ سیرگان 2/4 و تا پل بسفر 5/5 کیلومتر فاصله دارد. از این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک 30/6 کیلومتر راه است که مسافران تور استانبول می توانند با پرداخت هزینه اضافه به سمت فرودگاه ترانسفر شوند.

 آدرس هتل رافلز استانبول : Zorlu Center Besiktas, Besiktas, 34340 Istanbul, Turkey

امکانات هتل رافلز استانبول :

استخر سرباز، تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور استانبول ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، آسانسور. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد

_رافلز_استانبول_2.jpg

_رافلز_استانبول_3.jpg

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل رافلز استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 4 کیلومتری میدان تقسیم بنا شده است.این هتل دارای 205 اتاق سوییت و اتاق فامیلی می باشد. هتل سورملی در منطقه تجاری، تفریحی Gayreteppe قرار دارد. در این هتل مرکز سلامت و سالن بدنسازی برای استفاده میهمانان تور استانبول وجود دارد. هتل سورملی دسترسی به شبکه اصلی حمل و نقل دسترسی خوبی دارد. 

_سور_ملی_استانبول_1.jpg

_سور_ملی_استانبول_2.jpg

_سور_ملی_استانبول_3.jpg

_سور_ملی_استانبول_4.jpg

امکانات هتل سورملی استانبول:

رستوران، سرویس نگهداری کودکان، صبحانه در اتاق، خانه داری، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، امکانات جلسه و ضیافت، مرکز تجارت، صرافی، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، فروشگاه، آرایشگاه، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، سونا، حمام ترکی و بخار، ماساژ، استخرروباز و...

_سور_ملی_استانبول_5.jpg

_سور_ملی_استانبول_6.jpg

_سور_ملی_استانبول_7.jpg

_سور_ملی_استانبول_8.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورملی استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,معروف ترین هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد این هتل مجلل در مرکز بخش قدیمی استانبول، در جنوب خلیج شاخ طلایی، بنا شده است و شامل 3 طبقه می باشد. طراحی اتاق ها به سبک ترکی می باشد و مجهز به تلویزیون، سی دی/ دی وی دی پلیر، حمام و ... می باشند. به این خاطر که هتل فور سیزن سلطان احمد در قسمت قدیمی استانبول قرار گرفته است به بیشتر جاذبه های گردشگری و دیدنی استانبول از جمله مسجد آبی، مسجد ابا صوفیه و... نزدیک می باشد و مسافران تور استانبول می توانند به آسانی به این مناطق رفت و آمد داشته باشند.  کارکنان این هتل توانایی صحبت کردن به زیان ترکی، انگلیسی و فرانسوی را دارند. این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک 19 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته، باشگاه، سونا، آب گرم، ماساژ، بار، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول 94 ، رستوران، غذاهای رژیمی مخصوص، اجاره اتومبیل، باغ، تراس، تورهای گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتو، واکس، روزنامه، اتاق پاک و بدون سیگار، آسانسور، سیستم گرمایشی و ... اشاره کرد.

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول,هتل های استانبول ,هتل های خوب استانبول,هتل های پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل بودو استانبول از جمله هتل های 3 ستاره  شهر استانبول به شمار می رود که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت منطقه تاریخی آن قرار دارد. فاصله این هتل تور استانبول 94 تا فرودگاه آتاترک 15 کیلومتر می باشد. یکی از ویژگی های این هتل نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی آسان به آن ها می باشد از جمله مراکز خریدی که در نزدیکی این هتل قرار دارد می توان به آکسارای و لاله اشاره کرد همچنین تا بازار بزرگ نیز 10 دقیقه فاصله دارد. هتل بودو استانبول شامل 46 اتاق می باشد که هر یک از اتاق ها به سبک ترکی و مدرن طراحی گردیده اند، اتاق ها شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق سه تخته، اتاق خانوادگی، اتاق معمولی و سوئیت می باشند که به خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، حمام شخصی و ... مجهز می باشند. در این هتل صبحانه به  صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول سرو می شود.

امکانات هتل بودو استانبول شامل  رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، گرمایش ، ترانسفر فرودگاه برای میهمانان تور استانبول 94 ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ،  فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل و منطقه بدون سیگار می باشد

 هتل بودو استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل بودو استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین پارک های استانبول به شمار می رود این یک پارک تاریخی است که در منطقه امینونو استانبول، در نزدیکی کاخ تاپکاپی قرار دارد. این پارک در ابتدا بخشی از باغ کاخ تاپکاپی بود و در سال 1912 توسط شهرداری به عنوان پارک در نظر گرفته شد و نخستین مجسمه آتاتورک در سال 1926 در این پارک قرار داده شد. این پارک یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول 94 می باشد همچنین در سال های اخیر به منظور افزایش فضای سبز مورد نوسازی قرار گرفت از این رو بخش هایی مانند باغ وحش و زمین های پیکنیک و ... را از پارک حذف کردند. پارک گلخانه استانبول زیبایی خیره کننده خود را مدیون درختانی 200 ساله می باشد که منظره ای تماشایی را در پارک ایجاد نموده اند. این پارک شامل یک موزه نیز می باشد که به موزه "تاریخ علم و تکنولوژی در اسلام"  معروف است و در قسمت غربی پارکواقع گردیده که در می 2008 توسط نخست وزیر وقت ترکیه گشایش یافت. گردشگران تور استانبول می توانند لحظاتی به یاد ماندنی را در این پارک برای خود به خاطر بسپارند.

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک گلخانه استانبول,قشنگترین پارک های استانبول,مکان های تفریحی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل سیرگان یکی از هتل های پنج ستاره شهر استانبول به شمار می رود. این هتل در دوره عثمانی یکی از کاخ های مجلل محسوب می شد و در سال 1986 در منطقه بشکتاش استانبول در ساحل تنگه بسفر افتتاح گردید همچنین در سال 1999 مورد نوسازی قرار گرفت. در نزدیکی این هتل تور استانبول 94 در مجاورت آن مسجد اورتاکوی قرار دارد. این هتل تا میدان تکسیم 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتوک با ماشین 45 دقیقه فاصله دارد.  هتل کاخ سیرگان از ۵ ساختمان اصلی و یک ساختمان فرعی ۳ طبقه تشکیل شده است و در مجموع شامل ۳۱۵ اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای تخت های مجلل و پنجره های بزرگ می باشند. همچنین اتاق ها مناسب با سلیقه شما میهمانان تور استانبول می تواند با چشم انداز باغ یا دریا انتخاب شود. از امکانات هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول می توان به پارکینگ، سونا، جکوزی، استخر، رستوران، باشگاه، خدمات ماساژ، سولاریوم، رادیو، تلویزیون، ماهواره، تلفن، اینترنت و ... اشاره کرد این هتل اقامتی خوب و مجلل را با بهترین امکانات به مسافران تور استانبول ارائه می دهد.

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 مرکز خرید کاله استانبول

 مرکز خرید کاله استانبول دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه بزرگ می باشد این مرکز خرید در سال 2007 تاسیس گردید در این مرکز خرید تمامی اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … موجود می باشد و همگی این  فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند. در تور استانبول 94 حتما سری هم به این مرکز خرید بزنید قطعا بسیارا از احتیاجات خود را می توانید در آن بیابید

مرکز خرید کاله استانبول دارای تعداد زیادی رستوران و فست فود می باشد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی را با طعم بی نظیر و قیمت مناسب سرو می کند. در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول فوق العاده خواهد بود و همچنین از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه نیز اشاره کرد.

مرکز خرید کاله استانبول

مرکز خرید کاله استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کاله استانبول,بازارهای استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول,پاساژهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل الیت وورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) از جمله هتل های 5 ستاره این شهر به شمار می رود و تا میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد که دسترسی به تمامی مراکز مهم را برای مسافران تور استانبول 94  آسان می نماید . خیابان استقلال استانبول بسیار به هتل الیت وورد نزدیک می باشد، رستوران ها و مغازه های بسیاری در آن وجود دارد که مسافرین تور استانبول می توانند از آنها بهره مند شوند. از مکانهای دیگر معروف نزدیک به این هتل استانبول میتوانیم به کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول اشاره کرد. هتل الیت وورد امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار میهمانان تور استانبول 94 قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، رستوران، گاو صندوق و لباسشویی.

هتل الیت وورد استانبول

 این هتل بسیار شیک و مجهز برای سرگرمی و تفریحات گردشگران تور استانبول امکانات ورزشی تفریحی مناسبی نظیر مرکز بدنسازی، سونا، استخر سرپوشیده و ماساژ و حمام ترکی را فراهم کرده تا از اوقات فراغت خود در هتل لذت ببرند.

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل الیت وورد استانبول,هتل های پنج ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل بودو استانبول از جمله هتل های 3 ستاره  شهر استانبول به شمار می رود که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت منطقه تاریخی آن قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 15 کیلومتر می باشد. یکی از ویژگی های این هتل برای میهمانان تور استانبول نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی آسان به آن ها می باشد از جمله مراکز خریدی که در نزدیکی این هتل قرار دارد می توان به آکسارای و لاله اشاره کرد همچنین تا بازار بزرگ نیز 10 دقیقه فاصله دارد. هتل بودو استانبول شامل 46 اتاق می باشد که هر یک از اتاق ها به سبک ترکی و مدرن طراحی گردیده اند، اتاق ها شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق سه تخته، اتاق خانوادگی، اتاق معمولی و سوئیت می باشند که به خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، حمام شخصی و ... مجهز می باشند. در این هتل صبحانه به  صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول 94 سرو می شود.

امکانات هتل بودو استانبول شامل  رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، گرمایش ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ،  فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل و منطقه بدون سیگار می باشد که به مسافران تور استانبول گرامی ارائه می دهد

 هتل بودو استانبول

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل بودو استانبول,هتل های سه ستاره استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,قیمت مناسب ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 هتل هالیدی این استانبول

 هتل هالیدی این استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در میان  هتل های استانبول از بهترین ها و مدرن ترین ها میباشد و به جهت امکانات بسیارخوب و دسترسی آسان به مراکز خرید مورد استقبال بسیاری از مسافران تور استانبول قرار می گیرد.  و امکانات خوب اقامت خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند. هتل هالیدی در منطقه شیشلی واقع گردیده و از میدان تکسیم ( مرکز شهر ) فاصله اندکی دارد، و تا ایستگاه اتوبوس فقط 50 متر تقریبا 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. همچنین در 200 متری آثار مهم تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی و بازار بزرگ قرار دارد. این هتل شامل 203 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، مینی بار،حمام، تلویزیون، ماهواره، رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، وای فای، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز مجهز می باشند که از دکوراسیون مدرنی برخوردار می باشد و اقامت خوشی را برای میهمانان تور استانبول 94 فراهم می آورد.

 از امکانات هتل هالیدی این تور استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترانسفر فرودگاهی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی و تحویل سریع ، امکانات جلسه و ضیافت ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در داخل هتل ،تهویه ، اتاقهای عایق صدا ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات ، خانه داری ،  لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در داخل اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی ، سونا ف مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  استخر سر پوشیده ، سرویس نگهداری کودکان مسافران تور استانبول

هتل هالیدی این استانبول

هتل هالیدی این استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,قیمت مناسب ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل کنراد استانبول

هتل کنراد یکی از هتل های لوکس 5 ستاره استانبول به شمار می رود که در قسمت اروپایی استانبول در منطقه بشیکتاش و در نزدیکی میدان تکسیم واقع گردیده است تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر و 45 کیلومتر تا فرودگاه سابیها فاصله دارد. در سال 2008 یکی از بهترین هتل های جهان شناخته شده است  و دارای نمایی از قسمت قدیمی شهر و تنگه بسفر است و نزدیکترین هتل به پل معروف استانبول می باشد که آسیا و اروپا را بهم وصل می نماید. هتل کنراد همچنین نزدیک بازار بزرگ استانبول ، مراکز خرید و فروشگهای بزرگ و نیز مکانهای دیدنی نظیر موزه ایا صوفیا و دلمه باغچه می باشد. از این رو دسترسی به این مناطق را برای میهمانان تور استانبول 94 بسیار آسان نموده است.


این هتل نمای بسیار زیبایی دارد و قبلا برنده ی جایزه ی نفیسی شده است،. در بام هتل می توانید از لژی که با منظره ای از پل بوغاز تزئین شده لذت ببرید. استخر سرپوشیده و فضای باز نیز برای مهمانان تور استانبول درنظر گرفته شده است.تمام اتاق های این هتل دارای دکوراسیون مدرن و به روز می باشند و همگی مجهز به اتاق نشیمن، میزکار و حمام مرمرین می باشد. از دیگر امکانات هتل تلویزیون ال سی دی، ماهواره، پرده های ضد نور و قفل های الکترونیکی است.

هتل کنراد استانبول

در داخل ساختمان هتل رستوران مونت  قرار گرفته و انواع غذاهای بین المللی و ترکیه ای را با کمی تغییرات خلاقانه سرو می کند. رستوران مزه نیز غذاهای سنتی ترکیه را به همراه نوشیدنی های محلی به شما میهمانان گرامی تور استانبول 94 ارائه می دهد. در طبقه ی 14 هتل نیز  کافه ی سامیت قرار گرفته و انواع نوشیدنی ها را با دسرهای لذیذ فراهم می کند. 

ازجمله امکانات تفریحی این هتل می توان به کلوپ ورزشی، سونا، حمام بخار، استخر سرپوشیده و فضای باز و زمین تنیس برای میهمانان تور استانبول اشاره کرد. 

هتل کنراد استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کنراد استانبول,هتل های پنج ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 موزه پرا استانبول

یکی از موزه های هنری و بسیار زیبای استانبول ، موزه پرا استانبول می باشد. این موزه در نزدیکی میدان تقسیم در منطقه بیوقلو استانبول قرار دارد و در سال 2005 تاسیس گردیده است، محل کنونی این موزه در گذشته هتل بریستول بوده که از سال 2003 تا 2005 بازسازی گردید و تبدیل به این موزه شد که اکنون گردشگران تور استانبول از آن بازدید می کنند. سبک نمای این موزه 5 طبقه همان نمای هتل بریستول می باشد ولی داخل آن تماما بازسازی شده است. این موزه مجموعه های هنری مختلف از قبیل مجموعه نقاشی، مجموعه ابزار اندازه گیری، مجموعه عکس های استانبول قدیم، مجموعه سرامیک و موزاییک را دارا می باشد و همچنین هر جند وقت یکبار در موزه پرا، نمایشگاه های هنری برگزار می شود . در این موزه نقاشی های زیبا و آثار هنرمندان مشهور جهان موجود می باشد که توجه گردشگران تور استانبول 94 را به خود جلب می کند. بازدید از این موزه هنری برای مسافران تور استانبول بسیار سرگرم کننده خواهد بود

موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه پرا استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 قلعه روملی حصار استانبول

یکی از قلعه های معروف استانبول که در منطقه ساریر استانبول، بر روی تپه ای در قسمت اروپایی بسفر قرار دارد قلعه روملی حصار استانبول می باشد. این قلعه توسط سلطان محمد دوم عثمانی در فاصله سال های بین 1451 و 1452 میلادی، قبل از فتح قسطنطنیه، ایجاد شده است و دقیقا در مقابل قلعه آناتولی قرار گرفته است. هدف از ساخت این قلعه کنترل تنگه بسفر می باشد تا از هر نوع هجوم و حمله از سمت دریای سیاه برای رسیدن به قسطنطنیه جلوگیری شود. قلعه روملیحصار یکی از جاذبه های گردشگری استانبول می باشد که هر ساله گردشگران تور استانبول بسیاری را به خود جذب می کند. این قلعه شامل یک برج کوچک، سه برج اصلی و سیزده برج مراقبت کوچک می باشد که برج های اصلی را به هم متصل می کنند و بر روی دیواری واقع شده است. این برج ها شکل های متنوعی دارند یکی از این برج های مراقبت به شکل منشور چهار گوش، 6 تای آن ها به شکل منشورهای چند گوش و 6 تای دیگر به صورت استوانه ای می باشند. همچنین قلعه روملی حصار استانبول شامل سه دروازه اصلی در کنار سه برج اصلی می باشد و دارای مخزن سلاح، اتاق استقبال، مسجد، زندان و... است. گردشگران تور استانبول 94 می توانند همه روزه از این قلعه زیبا بازدید نمایند و از تماشای آن لذت ببرند.

قلعه روملی حصار استانبول

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: قلعه روملی حصار استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در زمینی به مساحت 375 هزار متر مربع در قلب منطقه باکرکوی استانبول در سال 2011 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید شیک و مدرن 300 مارک ملی و بین المللی را ارائه می دهد. برندهای معروف زارا ، ماسیمو دوتی ، اسپنسر ، مارکس ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه هستند . در مرکز خرید مارمارا فروم انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم  آرایشی و بهداشتی  و … به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت دارد. برای صرف غذا و استراحت میهمانان تور استانبول 94 نیز یک طبقه مخصوص اختصاص داده شده است که رستوران و فست فود این مجموعه در آن طبقه وجود دارد که از تراس بزرگ آن می توانید نظاره گر چشم انداز فوق العاده جذاب و تماشایی از دریای مرمره باشید. از دیگر امکانات مرکز خرید مارمارا فروم می توان به سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … اشاره کرد . این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به روی مردم و مسافران تور استانبول باز و آماده ارایه خدمات می باشد.

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

 

این بازار که بازار مصری است و در منطقه فاتح استانبول واقع شده است و یکی از قدیمی ترین بازار های استانبول است.دومین بازار سرپوشیده بزرگ بعد از بازار بزرگ استانبول است.این بازار به شکل L طراحی شده است و شامل  2 طبقه با 88 مغازه است و روبروی مسجد ینی واقع شده است. در تور استانبول 94 حتما سری به این بازار بزنید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,ارزان ترین بازارهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ بیلربی استانبول

این کاخ که در قسمت آسیایی تنگه بسفر واقع شده است ، عمارتیست زیبا که با گل های مگنولیا پوشیده شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است .

کاخ بیلربی استانبول

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .قدمت این کاخ به قرن نوزدهم میلادی بر می گردد . این بنای زیبا که به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شده است در تابستان جهت پذیرایی از مهمانان خارجی و مقامات عالی رتبه از آن استفاده می شده . دکوراسیون داخلی این کاخ با نقش های شرقی و ترک همراه با تزئینات به سبک مغرب زمین تزیین شده است ، داخل این کاخ کوچک با لوسترهایی بی نظیر ، چینی های مخصوص و گلدان های سرامیکی تزئین شده و همچنین با فرشهایی گرانبهایی پوشیده شده است . مسافران تور استانبول 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

کاخ بیلربی استانبول

گردشگران تور استانبول نوروز 94 می توانند اوقات خوشی را در کنار این کاخ باشکوه سپری کرده و ازاین بنای تاریخی و زیبا لذت ببرند .

 

مطالب مرتبط :


کاخ بیلربی استانبول

کاخ چراغان استانبول

کاخ موزه توپکاپی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ بیلربی استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

 

بسیاری از مسافران تور استانبول عید 94 همه ساله به این هتل رجوع می نمایند .این هتل دارای سرویس نگهداری کودکان برای راهتی و آرامش خاطر خانواده ها میباشد . و همچنین امکانات تفریحی نظیر استخر، ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده است . دارای اتاق های ویژه و سوئیت مخصوص برای  تازه عروس ها و  اتاقهای VIPمیباشد. امکانات ورزشی این هتل شامل مرکز بدنسازی میباشد. این هتل دارای دیگر خدمات برای رفاه مسافران میباشد که شامل خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها و فکس و کپی میباشد. سایر امکانات رفاهی این هتل : رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در همه ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار و گرمایش است. پیشنهاد می کنیم گردشگرانتور استانبول نوروز 94 از این هتل به عنوان اقامتگاه خود استفاده کنند .

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول

گردشگران تور استانبول فروردین 94  می توانند اقامت خوبی را ادر این هتل سپری کنند .

 

مطالب مرتبط :


هتل تکسیم گونن استانبول

هتل کریستال استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تکسیم گونن استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد سلیمانیه استانبول

این مسجد به همراه گنبد و چهار مناره بلند در اطرافش در قسمت غربی خلیج استانبول واقع شده است است . این مسجد زیبا در سال های 1550 تا 57 توسط معمار سینان و به دستور سلطان سلیمان ساخته شده است . این مسجد به سبک معماری عثمانی ساخته شده و تلفیقی از معماری بیزانس و اسلامی می باشد . گنبد این مسجد جزو بلندترین گنبدهای معماری های دوران عثمانی به شمار می رود .

مسجد سلیمانیه استانبول

 

مسجد سلیمانیه استانبول

در قسمت داخل مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره ها با شیشه های رنگی تزیین شده است . علاوه بر زیبایی  این مسجد وجود مقبره سلطان سلیمان اول و همسرش خرم سلطان باعث شده تا سالانه بسیری از گردشگران تور استانبول نوروز 94 از این مکان بازدید کنند . در این مسجد ساختمان های دیگری از قبیل : کنابخانه ، کاروانسرا ، آشپزخانه ، بیمارستا و حمام و مدرسه نیز وجود داشته است . مجموعه مسجد سلیمانه هنوز هم شامل ، کلاس های درسی ، بیمارستان ، کتابخانه ، حمام و موسسه خیریه می باشد . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلیمانیه استانبول,مساجد استانبول,دیدنی های استانبول,آثار تاریخی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ دلمه باغچه استانبول

 

 

 

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول 94حتما از این مکان دیدن نمایند . کاخ دلمه باغچه استانبول در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است و دارای اهمیت تاریخی و جذابیت زیادی می باشد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن نوزده ساخته شد، و آخرین پادشاهان عثمانی از ساختمان کاخ برای مکان و محل اقامت و حکومت استفاده می کرد . معماری داخلی و خارجی کاخ دلمه باغچه استانبول با معماری اروپایی و عربی ساخته شده است که میان این دو قاره به چشم میخورد . کاخ دلمه باغچه استانبول بیشتر روزها به جز روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد.مسافران تور استانبول نوروز 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

 

 

مطالب مرتبط :

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ بیلربی استانبول

کاخ گوک سو استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ دلمه باغچه استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

این کاخ زیبا که مربوط به قرن نوزدهم میلادی می باشد یکی از مکان های گردشگری استانبول به شمار می رود که در قسمت آسیایی تنگه بسفر واقع شده است . این بنای با شکوه به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شده است که حیاط آن با گل های مگنولیا پوشیده شده و در تابستان پذیرای مهمانان عالی رتبه می باشد .

 

کاخ بیلربی استانبول

گردشگران تور استانبول می توانند همه روزه به جز روزهای دوشنبه و پنج شنبه از این کاخ زیبا دیدن نمایند .

مطالب مرتبط :

کاخ بیلربی استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول

تور استانبول نوروز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ بیلربی استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

قلعه روملی حصار استانبول

این قلعه تاریخی در ساحل روملی تنگه بسفر واقع شده است و یکی از مشهورنرین قلعه های استانبول می باشد که به دستور سلطان محمد فاتح در سال 1452 میلادی و قبل از فتح استانبول ساخته شده است . هدف از ایجاد این قلعه راه یابی برای فتح قسطنطنیه بوده است .

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

این قلعه شامل قسمت هایی از قبیل : مخزن سلاح ، اتاق استقبال ، مسجد و زندان می باشد همچنین این قلعه هم اکنون دارای یک موزه روباز و یک سالن آمفی تاتر فعال می باشد که به مکانی برای بازدید گردشگران تور استانبول تبدیل شده است .

مطالب مرتبط :

قلعه روملی حصار استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

تور استانبول نوروز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: قلعه روملی حصار استانبول,دیدنی های استانبول,مکان های دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

این کاخ باشکوه در قرن نوزده میلادی و توسط عبدالمجید اول ساخته شده است . نام این کاخ از رودهای اطراف آن گرفته شده است.این کاخ که به نام کوچک سو هم خوانده می شود یکی از کاخ های تابستانی حکومت عثمانی بوده و در بخش آسیایی استانبول واقع شده است . این کاخ به دست یک فرد ارمنی و به سبک باروک ساخته شده است و با مرمر های ایتالیایی تزیین شده است .

کاخ گوک سو استانبول

کاخ گوک سو دارای یک زیر زمین و دو طبقه می باشد ، در بخش زیر زمین محل آشپزخانه سلطنتی و انبار بوده و طبقات اول و دوم محل اقامت خانواده سلطنتی بوده است که با بهترین فرش ها و پرده های دست بافت و لوستر های بوهم آلمان تزیین شده است .

کاخ گوک سو استانبول

 گردشگران تور استانبول برای بازدید از این کاخ زیبا می توانند همه روزه به جز روزهای شنبه و پنج شنبه به این مکان مراجعه کنند .

مطالب مرتبط :

کاخ گوک سو استانبول

کاخ بیلربی استانبول

تور استانبول نوروز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ گوک سو استانبول,دیدنی های استانبول,مکان های تفریحی,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

این مسجد به همراه گنبد و چهار مناره بلند در اطرافش در قسمت غربی خلیج استانبول واقع شده است است . این مسجد زیبا در سال های 1550 تا 57 توسط معمار سینان و به دستور سلطان سلیمان ساخته شده است . این مسجد به سبک معماری عثمانی ساخته شده و تلفیقی از معماری بیزانس و اسلامی می باشد . گنبد این مسجد جزو بلندترین گنبدهای معماری های دوران عثمانی به شمار می رود .

مسجد سلیمانیه استانبول

 

مسجد سلیمانیه استانبول

در قسمت داخل مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره ها با شیشه های رنگی تزیین شده است . علاوه بر زیبایی  این مسجد وجود مقبره سلطان سلیمان اول و همسرش خرم سلطان باعث شده تا سالانه بسیری از گردشگران تور استانبول از این مکان بازدید کنند . در این مسجد ساختمان های دیگری از قبیل : کنابخانه ، کاروانسرا ، آشپزخانه ، بیمارستا و حمام و مدرسه نیز وجود داشته است . مجموعه مسجد سلیمانه هنوز هم شامل ، کلاس های درسی ، بیمارستان ، کتابخانه ، حمام و موسسه خیریه می باشد .

مطالب مرتبط :

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

تور استانبول نوروز 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلیمانیه استانبول,مساجد استانبول,دیدنی های استانبول,آثار تاریخی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول در منطقه بشیکتاش استانبول و در مجاور آب ساخته شده است. پل بسفر در این منطقه وجود دارد، و از مناطق شهری معروف استانبول محسوب می شود. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر برای گردشگران تور استانبول معانی متفاوتی را در ذهن ایجاد می کند و  تداعی کننده ارتباط گرم و معنوی میان سمت آسیایی و اروپایی شهر استانبول است . مسجد ارتاکوی استانبول از جاذبه های گردشگری و دیدنی خوب استانبول می باشد. رفت و آمد به این مسجد زیبا بسار آسان می باشد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می باشد. به راحتی از میدان تقسیم با اتوبوس می توانید به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. چشم انداز تنگه بسفر با ساختمان مسجد ارتاکوی استانبول بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 

منبع : جاذبه های گردشگری استانبول

 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد ارتاکوی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اتمان امپریال استانبول چهار ستاره

هتل اتمان امپریال استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول  به مراکز دیدنی مانند ایا صوفیه و گرند بازار و کاخ توپکاپی بسیار نزدیک می باشد و در مرکز شهر وقاع شده است. کلمه اتمان در واقع همان عثمان می باشد . خدمات و پرسنل و کیفیت و امکانات هتل بسیار خوب می باشد. زیرا هتل اتمان امپریال استانبول از جمله هتل های خوب استانبول می باشد. تنها نقطه ضعفی که هتل دارد این است که تاکسی تا مقابل درب هتل نمی تواند بیاید . صبحانه هتل مناسب و خوب است . اتاق های کوچکتر هتل قیمت پایین تری دارند . اتاقهای هتل اتمان امپریال استانبول تمییز و مرتب و برای اقامت خانوادگی مناسب می باشد. شاید اتاق های کوچک هتل که از قیمت پایین تری برخوردار هستند کیفیت مورد نظر شما را نداشته باشند . رستوران زیبای گراند هتل در هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و متنوع آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد که سرو غذا در رستوران گراند هتل را به شما پیشنهاد می کنیم . امکانات دیگر هتل اتمان امپریال استانبول صبحانه رایگان , اینترینت پر سرعت و اتاق جلسه مجهز برای برگزاری کنفرانس و جلسات , سرو غذا در اتاق ها , سرویس برای گشت و گذار به مراکز گردشگری مهیا می باشد.

هتل اتمان امپریال استانبول

 

هتل اتمان امپریال استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول

منبع : هتلهای چهار ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل اتمان امپریال استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد