نوشته شده توسط : سیمین

هتل باتونت آنتالیا

هتل 4 ستاره باتونت گاردن یکی از هتل های خوب آنتالیا می باشد که در منطقه کمر قرار گرفته است. این هتل در مجموع از 175 اتاق مجهز با امکانات عالی تشکیل و در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است. هتل باتونت گاردن آنتالیا در 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. در نزدیکی این هتل ساحل دریای بسیار زیبا قرار دارد که مسافران تور آنتالیا در مدت زمان 10 دقیقه می توانن به دریا بروند. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی فاصله دارد. یکی از امکانات هتل پارکینگ خصوصی رایگان برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل باتونت گاردن آنتالیا:

استخر روباز، باغ، تراس، دارت، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، منطقه ساحل خصوصی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، رستوران بوفه، فروشگاه، صندوق امانات، آرایشگاه و... برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل الدرا ریزورت آنتالیا

 هتل 4 ستاره الدار ریزورت یکی از زیبا ترین هتل های آنتالیا می باشد که در منطقه کمر قرار گرفته است. این هتل در کنار دریا در اختیلر مسافران تور آنتالیا قرار دارد. این هتل دارای  سالن کنفرانس زیبا می باشد. همچنین یک صرافی برای دسترسی مسافرانتور آنتالیا در نظر گرفته شده است.هتل الداز ریزورت آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا امکانات خوب قرار می دهد.

امکانات هتل الدار ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته،تلویزیون ال سی دی، ماهواره، مینی بار، گاو صندوق، بالکن ، حمام، سشوار، صندوق امانات، سشوار، صندوق امانات،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، استخر روباز، حمام ترکی، پزشک برای مسافران تور آنتالیا، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا، جکوزی، ماساژ ، سالن کنفرانس و...

 

 

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریکسوز لارس آنتالیا

هتل پنج ستاره ریکسوز لارس آنتالیا یکی از هتل های لوکس آنتالیا می باشد که با وجود استخر رو باز بزرگ در هتل توانسته جذب توریست و گردشگر تور آنتالیا را به این هتل بیشتر و مهمانان زیادی را به خود جذب کند.

امکانات هتل ریکسوز لارس آنتالیا:

هتل بزرگ Rixos واقع در شهر لارا و در نزدیک به ساحل ماسه ای و فاصله ی آن تا فرودگاه تقریبا ۵ کیلومتری تا شهر لارا می باشد . هتل ریکسوز تا مراکز خرید شهر هم فاصله کمتر از ۱ کیلومتر دارد.این هتل زیبا و لوکس ,مناسب برای استراحت و تفریح می باشد که امکانات تفریحی خوب و مناسبی برای مسافران تور آنتالیا تدارک دیده است .اتاق های هتل Rixos آنتالیا  هم رو به دریا و رو به باغ می باشند و شما می توانید با زیباترین فضا و آرامش خاص به استراحت بپردازید ,امکانات این هتل ۵ ستاره بدون کم و کاستی می باشد تمام امکانات در اتاق برای شما فراهم می باشد از قبیل:اینترنت رایگان در اتاق, سرویس بهداشتی های تمییز  و تخت های نو و شیک …تا شما مسافران تور آنتالیا بتوانید به راحتی استراحت کنید.

اگر شما به قصد جلسه کاری یا ثبت قرار داد به آنتالیا  می روید می توانید هتل ریکسوز را انتخاب کنید ,زیرا فضای هتل آرام و امنیت بسیاری در هتل وجود دارد . همچنین سالن جلسات هتل هم می توان از قبل هماهنگ کرد . شما می توانید لباس های خود را به خشک شویی بدهید تا آنها را شستشو دهد و اتو کشیده تحویل بگیرید.رستوران هتل Rixos یکی بهترین هتل ها می باشد که ۲۴ ساعته با غذاهای بین المللی آماده پذیرایی برای مهمانان تور آنتالیا می باشد و همچنین کافی شاپ هتل هم نوشیدنی های زیادی دارد که شما می توانید از آنها میل کنید.وجود استخر رو باز و بزرگ این هتل که معروفیت این هتل را بیشتر کرده است و وجود کلاس غواصی و زمین تنیس ,باشگاه بدنسازی,استخر آب گرم ….هم از تفریحات عمومی هتل می باشد که شما می توانید برای تفریح و شنا در استخر با برنامه ریزی که دارید از این تفریحات بهره ببرید.


هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است. طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... را میتوان نام برد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل آدم و حوا میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر لارا آنتالیا

لارا يک مکان بسيار دوست داشتني مديترانه اي با آبهاي شفاف و ملايم درياي مديترانه و منطقه اي که با سرعتي زياد گسترش يافته و با سرعتي بيشتر در حال توسعه صنعت گردشگري مي باشد و امروزه به يکي از جذابترين و دوست داشتني ترين اماکن براي استراحت و اقامت گردشگران تور آنتالیا تبديل شده است.نزديکترين منطقه تفريحي و گردشي به آنتاليا منطقه لارا مي باشد که فقط با 6 کيلومتر فاصله در شرق شهر آنتاليا واقع گرديده است و داراي سواحل شني و سنگريزه اي مي باشد و درياي آن داراي امواجي ملايم و نرم مي باشد.

 

در بسياري از بخشهاي اين ساحل که به صورت اختصاصي براي استراحت و تفريح گردشگران تور آنتالیا تجهيز شده است پر است از امکانات جديد و راحت مانند انواع پلاژها رستوران  مراکز تفريحي صندلي هاي ساحلي همراه با چتر امکانات قايق سواري و ساير امکانات که همگي در اختيار بازديدکنندگان و مسافران تور آنتالیا مي باشد.ساحل لارا از شرق صخره هاي آنتاليا شروع ميشود و تا قسمت پائين آبشار  Düdeبه طول چندين کيلومتر توسعه يافته و ادامه مي يابد و در طول اين گستره ساحلي انواع و اقسام امکانات تفريحي و گردشي از هتلهاي 3 ستاره تا 5 ستاره و نيز انواع رستورانهاي محلي و بين المللي با انواع غذاهاي ترکي و خارجي در خدمت مهمانان تور آنتالیا هستند.ساحل لارا با مساحتي در حدود 1800000 مترمربع يکي از بزرگترين تفرجگاه هاي آنتاليا به شمار مي رود. 11 باشگاه،4 رستوران، 4 کافه، 2 زمين فوتبال، يک پارک عجايب، محوطه اي براي واليبال ساحلي، ورزش هاي آبي، اسکيت و فوتبال ساحلي، بخشي از امکانات ساحل لارا است.

 


رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا رودخانه ای است بی نظیر که از جنوب کوه های طرس جاری میشود و به در یای مدیترانه میپیوندد . بهترین راه بازدید از این رودخانه برای مسافران تور آنتالیا گشت با کشتی است که از کنار شهر زیبای سیده عبور می کند و فرصتی برای بازدید از مناظر دیدنی اطراف را به ارمغان می اورد . همچنین مسافران این کشتی زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و سپس دریای مدیترانه خواهد داشت .

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است.ماناوگات در سال 1913 یک روستای جمهوریه ترکیه شد. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است. یکی از نقاط زیبای مورد علاقه ترکها و همچنین بازدیدکنندگان خارجی تور آنتالیا است.اینجا زیر درختان صنوبر ، شما می توانید از یک ناهار عالی درست شده از فزل آلای کبابی ، خیسانده شده در شراب سفید لذت ببرید. تقریبا 3 کیلومتر دورتر شما به شیهلار می رسید . از آنجا یک پباده روی ساده یک ساعته به سایت باستانی سلوکیا می رسید. مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بلو همیل آنتالیا

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا  به ارمغان خواهد آورد. هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند .

-بلو-همیل-آنتالیا6.jpg

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... می باشد . اتاق های این هتل شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که این اتاق ها دارای : تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق و ... می باشند . مسافران تور آنتالیا  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-بلو-همیل-آنتالیا5.jpg

-بلو-همیل-انتالیا7.jpg

-بلو-همیل-آنتالیا8.jpg


هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 373 اتاق دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا45 کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.

_آتلانتیس_لیماک.jpg

امکانات هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار، صندوق امانات ، سیستم تهویه ، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق ، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، استخر روباز، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آتلانتیس_لیماک_4_1.jpg

 _آتلانتیس_لیماک_3.jpg

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

خیابان آتاتورک آنتالیا 

از دیگر مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک آنتالیا می باشد که در منطقه ای قدیمی قرار دارد. در سرتاسر این خیابان مراکز خرید، رستوران محلی و فروشگاهای مختلف زیادی وجود دارد. در این خیابان شما مسافران تور آنتالیا شاهد برند های معروف خواهید بود که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای لوازم خرید خود را تهیه کنید. علاوه بر این ،این خیابان دارای کافه تریاهای فراوان و زیبایی می باشد که شما می توانید بعد از گشتی در این خیابان با صرف یک قهوه ترک خرید خود را به پایان برسانید .


مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید شهر می باشد . گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند . از امکانات این مرکز خرید می توان به : سالن نمایش فیلم ، زمین بازی برای کودکان ، زمین بولینگ ، کافی شاپ ، رستوران و ... اشاره کرد .غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز سرو می شود . مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد . ارائه خدمات خوب به مشتریان تور آنتالیا و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران از این مرکز راضی خرید کنند. 


مرکز خرید لاورا آنتالیا

 

لارا در مرکز شهر آنتالیا ( قلب ترکیه ) قرار دارد . زندگی ساکنین این منطقه و گردشگران تور آنتالیا در هم تنیده شده است . لارا دفتر مرکزی شرکت های مختلف گردشگری ست . 

مرکز خرید لاورا آنتالیا در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد  . لارا دارای ۸۰ فروشگاه است و هر فروشگاه نمایندگی یکی از بهترین برندهای تجاری دنیا هستند  . این مرکز خرید دارای پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۶۰۰ خودرو ست . ۲ سوپرمارکت بزرگ ، ۶ سالن سینما مجهز به بالاترین سیستم های ویدئویی و صوتی ، ۱۴ رستوران با غذاهای سنتی و بین المللی و … از دیگر امکانات این مرکز خرید  است  که آنرا به یکی از تفریحات برای مسافران تور آنتالیا تبدیل نموده است .

 

در لارا علاوه بر خرید ، میتوانید ساعت ها خود و فرزندانتان را سرگرم کنید ، طعم غذاهای ترکی را بچشید ، در مراکز بازی سرگرم شوید ، بهترین لباس ها را بخرید ، از نمایندگی های معتبر لوازم آرایشی بهداشتی تهیه کنید و در آخر از کیفیت اجناسی که خریداری نموده اید ، اطمینان داشته باشید و هر چیز را که بخواهید در آنجا پیدا کنید .

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بازارهای آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک کارالیولو آنتالیا :

 این پارک جزو بزرگترین پارک های آنتالیا می باشد و در قسمت جنوبی شهر قرار گرفته است. اطراف این پارک را مناطق دیدنی آنتالیا مانند تئاتر شهر و قلعه باستانی هیدرلیک قرار گرفته است . پارک کارالیولو آنتالیا مشرف به بندر روم و خلیج آنتالیا می باشد . این پارک یکی از زیباترین پارک های آنتالیا می باشد و همه ساله بسیاری از مسافران تور آنتالیا از این پارک دیدن می کنند . از دیگر جاذبه زهای این پارک مجسمه ها و پیکر های سنگی ای می باشد که زیبایی خاصی به این پارک بخشیده است .

.JPG

 

شهربلک آنتالیا :

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه وجود دارد.آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه در تور آنتالیا هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید .

 

_بلک.jpg



بلک در ساحل آک دنیز و در 
۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز احداث گردیده اند.فاصله بلک از پارک ملی کورشونلو ۲۰کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها وهر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستی آنتالیا نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه از آنتالیا زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک آنتالیاتنها در ترکیه و ۱ گونه گیاهی در دنیا فقط در بلک یافت می شود. تور آنتالیا فرصت خوبی است تا شما از این شهر ساحلی زیبا دیدن فرمائید.

 

1.jpg

 

 

مسجد محمد پاشا آنتالیا :

مسجد محمد پاشا مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در منطقه کالکاپیسی آنتالیا و در قرن 18 ساخته شد. نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر اطراف آن قرار گرفته است و داخل آن را با آیه های قرآنی مزین گردیده شده است. بسیاری از گردشگران تور آنتالیا دیدن این مسجد در برنامه سفرشان قرار دارد.

 

_محمد_پاشا.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره آدورا گلف ریزورت آنتالیا در منطقه ساحلی بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 500 اتاق دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 کیلومتر می باشد. در بنای اصلی این هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن در نظر گرفته شده و بقیه ی اتاقها دارای بالکن اختصاصی می باشد. این هتل تور آنتالیا در حدود یک کیلومتری مرکز گلف ترکیه واقع شده است.

_آدورا_گلف_آنتالیا.jpg

امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، آرایشگاه، عکاسی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، سالن آمفی تئاتر، کرایه اتومبیل، موسیقی زنده، اینترنت پر سرعت رایگان، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری، اسکواش، ایروبیک، سالن بازی، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدورا_گلف_آنتالیا_1.jpg

_آدورا_گلف_آنتالیا_2.jpg

_آدورا_گلف_آنتالیا_3.jpg

_آدورا_گلف_آنتالیا_4.jpg

 

هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا 5 ستاره درسال 2005 ميلادي با مساحتي بالغ بر40000 مترمربعدر سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 557 اتاق تشکیل شده است. فاصله این هتل تور آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا با ماشین 15 دقیقه است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد.

_دلفین_پالاس_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل دلفین پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه ، تهویه، بار، باغ، گرمایش، کتابخانه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_دلفین_پالاس_آنتالیا.jpg

_دلفین_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_دلفین_پالاس_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اورنج کانتی آنتالیا

_کانتی.jpg

مجلل ترین هتل 5 ستاره آنتالیا هتل اورنج کانتی است که در منطقه کمر واقع شده است. این هتل در مجموع از 512 اتاق مجلل تشکیل شده است.فاصله فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر با این هتل می باشد. استخر هتل بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد.هتل با مرکز کمر کمتر از 5 دقيقه فاصله دارد. این هتل دارای 6 رستوران بین المللی و غذاهای شرقی وبرنامه های شب ایرانی نیز می باشد که مورد پسند بسیاری از مسافران تور آنتالیا نوروز 95 قرار گرفته است.

_کانتی2.jpg

_کانتی1.jpg

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا:

ساحل اختصاصي، استخر روباز، حمام تركي، سونا، جاكوزي، ‌ماساژ، رستوران، گاوصندوق، بار، خانه داری، آرایشگاه، مرکز سلامت و آبگرم,رستوران های خوب با غذاهای متفاوت,اینترنت و...

 

 

هتل آستریا کلاب آنتالیا

_کلاب.jpg

یکی ار هتل های خوب  4 ستاره آنتالیا آستریا کلاب است که در منطقه بلک واقع شده است. این هتل دارای 496 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 43 کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 کیلومتر و تا مراکز خرید بلک 3 کیلومتر است. هتل به اینترنت پرسرعت وایرلس مجهز می باشد. هتل آستریا کلاب دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.در تور آنتالیا مسافران می توانند لحظات خوبی را تجربه کنند.

_کلاب1.jpg

_کلاب2.jpg

امکانات هتل آستریا کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، چتر آفتاب، مینی کلاب، اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانس، بار، کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، ایروبیک، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب و...

_کلاب3.jpg

 

 

 

هتل پورت نیچر آنتالیا

پورت نیچر3

شیک ترین هتل آنتالیا هتل 5 ستاره پورت نیچر می باشد که در سال 2014 افتتاح شد و در زمینی به مساحت 50000 هزار متر مربع در  منطقه بلک احداث شده است. هتل در مجموع از 612 اتاق های شیک برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 تشکیل شده است. هتل پورت نیچر حدود ۲۷ کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۳۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 است و در حدود ۲۰ متری از ساحل دریا قرار گرفته است. 

پورت نیچر

پورت نیچر1

پورت نیچر2

امکانات هتل پورت نیچر آنتالیا:

مرکز تناسب اندام، استخر، پارک آبي، فروشگاه، طلافروشي مخصوص مسافران تور آنتالیا نوروز 95، بوتيک، پزشک، کرايه اتومبیل، اسپا، جکوزي، سونا، اینترنت رایگان، تهویه، حمام ترکی و بخار، انواع ورزش هاي آبي، واليبال ساحلي، دارت، آيروبيک، تنيس، بسکتبال، گاو صندوق، صندوق امانات و...

پورت نیچر4

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هیمروس آنتالیا

هتل ۴ ستاره هیمروس آنتالیا که حدود ۸۵ اتاق دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند و همه دارای حمام اختصاصی مجهز به سشوار می باشند که باعث جذب مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می شود 

-هیمروس2.jpg

هتل هبمروس دارای کافي نت ,اينترنت در لابي و همچنین اينترنت در اتاق ها می باشد که مسافرین به راحتی با وای فای میتوانن دسترسی به اینترنت پیدا کنن,امکانات تفریحی و سرگرمی هتل هم باشگاه بدنسازی و استخر سرباز به همراه سونا و جکوزی می باشد. 

رستوران هتل هیمروس آنتالیا برای پذیرایی در محوطه باز می باشد که شما برای صرف غذا می توانید در نمای مخصوص بیرون هتل Himeros که میز و صندلی چیده اند غذا میل کنید. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هیمروس6.jpg

-هیمروس4.jpg

-هیمروس5.jpg

 


هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا  با نمای زیبا و رو به دریا  بودن  اتاق ها توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به خود جذب کند.

-توریست1.jpg

 

امکانات هتل توریست آنتالیا :

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران از این هتل راضی باشند. اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان می باشد و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و دامادان نیز دارد.در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان در نظر گرفته اند. رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان در وعده :صبحانه ,نهار و شام  میباشد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-توریست2.jpg

-توریست3.jpg

 


هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل ۴ ستاره کلاب فالکندر قلب آنتالیا واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد این هتل در ۱۷ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. هتل کلاب فالکن تنها ۵ کیلومتر تا مکان تاریخی و معروف Kaleici واقع شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میشود.

-کلاب-فالکن1.jpg

-کلاب-فالکن3.jpg

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا :

هتل کلاب فالکن دارای اتاق های بسیار لوکس و زیبا با امکانات مدرن می باشد.اتاق های هتل مجهز به صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می کند. از فعالیت های ورزشی هتل می توان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ و بازی دارت اشاره کرد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر مسافران تور آنتالیا نوروز 95 و فرزندانشان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.از جمله امکانات و خدماتی که هتل ارائه می دهد می توان به لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، آسانسور ، انبار بار و چمدان و فروشگاه اشاره کرد.

-کلاب-فالکن6.jpg

-کلاب-فالکن2.jpg

-کلاب-فالکن7.jpg

-کلاب-فالکن8.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Rixos Premium Belek Hotel

هتل 5 ستاره ریکسوس پریمیوم آنتالیا Antalya Rixos Premium Hotel در سال 2005 ميلادي با مساحت 405،000 متر مربعدر منطقه بلک آنتالیا بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 769 اتاق تشکیل شده است. هتل در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است. این هتل از 1000 متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان با وسعت 12 هزار مترمربع برخوردار است. ساحل اختصاصی 200 متر از لب دریا فاصله دارد و دارای 25 هزار متر مربع پارک آبی با 18 سرسره آبی می باشد.این هتل دارای 12 بار و 10 رستوران با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا نوروز 95 می باشد.هتل ریکسوس پریمیوم در سال 2009 بازسازی شده است.

-ریکسوس-پریمیوم-آنتالیا-1.gif

-ریکسوس-پریمیوم-آنتالیا.gif

 

امکانات رفاهی هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،بالکن، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، باغ،سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، فروشگاه، مرکز بدنسازی، بیلیارد، زمین گلف، بولینگ، ماساژ استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس مراقبت از کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری و...

 

-ریکسوس-پریمیوم-آنتالیا-5.gif

 

-ریکسوس-پریمیوم-آنتالیا-6.gif

 

امکانات ورزشی هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا:

سالن ورزشی و بدنسازی و فیتنس،ورزش های آبی،ورزش های هوازی،زمین تنیس،زمین فوتبال،زمین بسکتبال،والیبال ساحلی و...برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 .

-ریکسوس-پریمیوم-آنتالیا-2.gif

-ریکسوس-پریمیوم-آنتالیا-4.gif


هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Antalya Rixos Sungate Hotel

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا Antalya Rixos Sungate Hotel در سال 2005 میلادی در زمینی به مساحت 250.000 متر مربع و در منطقه بلدیبی در سواحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. شهر کمر ۱۰کلیومتر، آنتالیا  25کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  50 کلیومتر با هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا فاصله دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز و پارک آبی با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.20 بار و 13 رستوران هتل سان گیت با سرو انواع غذاهای بین المللی در شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان می باشند. این هتل در سال 2012 بازسازی شده است.

-ریکسوس-سان-گیت-آنتالیا.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

 -ریکسوس-سان-گیت-آنتالیا-1.gif

-ریکسوس-سان-گیت-آنتالیا-4.gif

امکانات رفاهی هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 ،آکروبات،پرستار برای نگهداری کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی،خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم رایگان،لباسشویی،سرویس مراقبت از کودکان ، لاندری،صندوق امانات، بار، دیسکو،کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی،حمام سنتی ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم.

-ریکسوس-سان-گیت-آنتالیا-5.gif

-ریکسوس-سان-گیت-آنتالیا-6.gif

 

امکانات ورزشی هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا :

کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک،بیلیارد،سالن بدنسازی،ورزش های آبی موتوری و غیرموتوری، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و...

-ریکسوس-سان-گیت-آنتالیا-7.gif

-سان-گیت-آنتالیا-8.gif

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

 


 

هتل آدم و حوا آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Adam & Eva Hotel

 

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا Antalya Adam & Eva Hotel در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارا می باشد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر یا 45 دقیقه و تا فرودگاه 35 كيلومتر یا 35 دقیقه است.طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است.

 

-آدم-و-حوا-آنتالیا.gif

 

-آدم-و-حوا-آنتالیا-4.gif

 

سایر امکانات و تصاویر هتل آدم و حوا آنتالیا:

 

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و...برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 دارد.

 

-آدم-و-حوا-5.gif

 

-آدم-و-حوا-آنتالیا-2.gif

 

-آدم-و-حوا-آنتالیا-6.gif

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 مطالب مرتبط :

 

تور آنتالیا نوروز 95

 

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر کمر آنتالیا

کمر در فاصله 42 كيلومتري شهر آنتاليا قرار دارد. در طول اين مسير 42 كيلومتري چشم اندازهاي بسيار زيبا برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95وجود دارد. در شهرکمر اقامتگاهي احاطه شده با مناظر بديع و زيبا طراحي گرديده كه محيطي ايده آل را براي گذراندن تعطيلات گردشگران تور آنتالیا نوروز 95بوجود آورده است.تفرجگاه مجهزو ساحلي کمر به افراد علاقمند به ورزش هاي آبي از جمله قايقراني و دريانوردي اين امكان را ميدهد تا به خليج ها و سواحل بكر موجود در منطقه جنوبي شهر رفته و از مناظر ديدني آن لذت ببرند.اجناس ارائه شده در مراكز خريد اين شهر جهت تهيه هديه و سوغاتي بسيار مناسب مي با شد. در قسمت شمالي اين تفرجگاه پله كانهائي تعبيه گرديده است كه شما را مستقيماً به ساحل متصل مي كند. ساحل منطقه کمر ساحلي با پرچم آبي است. واژه پرچم آبي از سوي اتحاديه اروپا اعطا گرديده و درمعناي مناطقي كه داراي سواحل پاك و تميز هستند استفاده ميگردد .


مسجد كنگره دار آنتالیا  

مسجد كنگره دار آنتالیا YIVLI MINARE  توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن 13  در مركز شهر آنتالیا بنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتالیا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم ديني كه در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است. از ديگر مناطق ديدني شهر مي توان به 2 مسجد كه در زمان عثمانيان ساخته شده نيز اشاره كردکه گردشگران تور آنتالیا نوروز 95می توانند از آن دیدن کنند.


پاموک کاله آنتالیا (پاموک قلعه)

شاید اگر پاموک کاله را ببینید پی خواهید برد که این پدیده از عجایب جهان است و کمتر کسی است که به آنتالیابرود و این مکان را نبیند. در این منطقه آب های کالسیوس که دمایی حدود ۳۵ درجه سانتی گراد دارند از ارتفاعی صد متری به پایین می ریزند و محل ریزش آن ها به استخرهای گرمی تبدیل شده که هم به علت گرمای آب و هم بخاطر تلالو نور زیبایی خاص و جلوه ای پیدا کرده که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 از آن استقبال زیادی می کنند. مردم این محل به آن قصر پنبه ای می نامند. جالب است که شناگران هم تفریح می کنند هم از خاصیت درمانی آب بهره می برند.

 


شهر لارا آنتالیا

لارا يک مکان بسيار دوست داشتني مديترانه اي با آبهاي شفاف و ملايم درياي مديترانه و منطقه اي که با سرعتي زياد گسترش يافته و با سرعتي بيشتر در حال توسعه صنعت گردشگري مي باشد و امروزه به يکي از جذابترين و دوست داشتني ترين اماکن براي استراحت و اقامت گردشگران تور آنتالیا نوروز 95تبديل شده است.نزديکترين منطقه تفريحي و گردشي به آنتاليا منطقه لارا مي باشد که فقط با 6 کيلومتر فاصله در شرق شهر آنتاليا واقع گرديده است و داراي سواحل شني و سنگريزه اي مي باشد و درياي آن داراي امواجي ملايم و نرم مي باشد.

6.jpg

-2.jpg

در بسياري از بخشهاي اين ساحل که به صورت اختصاصي براي استراحت و تفريح گردشگرانتور آنتالیا نوروز 95تجهيز شده است پر است از امکانات جديد و راحت مانند انواع پلاژها رستوران  مراکز تفريحي صندلي هاي ساحلي همراه با چتر امکانات قايق سواري و ساير امکانات که همگي در اختيار بازديدکنندگان و مسافران تور آنتالیا مي باشد.ساحل لارا از شرق صخره هاي آنتاليا شروع ميشود و تا قسمت پائين آبشار  Düden به طول چندين کيلومتر توسعه يافته و ادامه مي يابد و در طول اين گستره ساحلي انواع و اقسام امکانات تفريحي و گردشي از هتلهاي 3 ستاره تا 5 ستاره و نيز انواع رستورانهاي محلي و بين المللي با انواع غذاهاي ترکي و خارجي در خدمت مهمانان تور آنتالیا نوروز 95 هستند.ساحل لارا با مساحتي در حدود 1800000 مترمربع يکي از بزرگترين تفرجگاه هاي آنتاليا به شمار مي رود. 11 باشگاه،4 رستوران، 4 کافه، 2 زمين فوتبال، يک پارک عجايب، محوطه اي براي واليبال ساحلي، ورزش هاي آبي، اسکيت و فوتبال ساحلي، بخشي از امکانات ساحل لارا است.

4.jpg

-1.jpg

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
رستوران آرکاداش بالینک آنتالیا منوی این رستوران شامل غذاهای خوش طمع ترکی می باشد و در آن انواع استیک های گوشت و مرغ سرو می شود . این رستوران از کیفیت غذایی خوبی برخوردار است و علاقه مندان تور آنتالیا می توانند برای صرف غذا به این رستوران رفته و از طمع غذاهای ترکی و استیک های آن لذت ببرند همچنین یکی از ویژگی های خاص این رستوران این است که واقع در فضای باز و در طبیعت آزاد بنا شده است و شما می توانید غذای خود را در طبیعت آزاد و در کنار آب میل کنید .
_آرکاداش_بالینک_آنتالیا.png
_آرکاداش_بالینک_آنتالیا_4.jpg
_آرکاداش_بالینک_آنتالیا.jpg

 

رستوران china garden :

این رستوران یک رستوران به سبک چینی در آنتالیا می باشد و در آن انواع غذاهای آسیایی سرو می شود . این رستوران همچنین دارای فضای باز و رو به سواحل مدیترانه می باشد و شما گردشگران تور آنتالیا می توانید علاوه بر صرف غذا در این رستوران از مناظر زیبای آنتالیا و همچنین دیدن سواحل مدیترانه لذت ببرند .

_china_garden_3.jpg

_china_garden.jpg

 

رستوران 7mehmet آنتالیا :

_7mehmet_آنتالیا.jpg

رستوران mehmet7 یکی از رستوران های زنجیره ای و محبوب ترکیه است که در آن غذاهای سنتی ترکی در یک محیط  کاملا متفاوت سرو می شود گردشگران تور آنتالیا در صورت علاقه به غذاهای خانگی ترکی می توانند سری هم به این رستوران زیبا بزنند.

 

_های_محلی__2.jpg

_های_محلی__1.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های معروف آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره رز ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 123 اتاق استاندارد و 2 اتاق Family دارد. هتل رز ریزورت تنها ۲۵۰ متر با ساحل فاصله دارد. این هتل تور آنتالیا در 1 کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلومتری مرکز آنتالیا قرار گرفته است. هتل در فاصله 50 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 40 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است.

 

_رز_ریزورت_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تنیس روی میز، دارت، بیلیارد، اجرای انیمیشن در طول روز، ورزش های آبی، فوتبال آبی، ژیمناستیک آبی، ایروبیک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، اینترنت وایرلس، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، تهویه، گرمایش و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

 

 

 هتل بلو همیل آنتالیا

 _بلو_همیل_آنتالیا_1.jpg

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان خواهد آورد. هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند .

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ مخصوص میهمانان تور آنتالیا , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ...

_بلو_همیل_آنتالیا_2.jpg

_بلو_همیل_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هیل ساید سو آنتالیا

هتل پنج ستارههیل ساید سو آنتالیا  بسیار شیک و زیبا می باشد .این هتل در ساحل کنیالتی قرار دارد و بسیار چشم انداز مناسبی دارد .فاصله این هتل تا مرکز شهر کمتر از  ۱٫۵ کیلومتر و همچنین فاصله هتل تا فرودگاه هم اگر با ماشین سواری بروید ۱۵ دقیقه زمان میبرد و در نزدیکی پارک ساحلی کونیالتی که در سال ۲۰۰۹ بازسازی شده است قرار دارد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

-هیل-ساید-سو1.jpg

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

وجود ۲۹۰ اتاق لوکس در هتل که بالکن اختصاصی برای هر اتاق و همچنین اینترنت پر سرعت در اتاق و مبل و تخت خواب های شیک و نو که هر چند مدت ی بار این سرویس های خواب تعویض می شود,اتاق ها مجهز به نور و دکوراسیون شیک و پیشرفته می باشد که مهمانان تور آنتالیا نوروز 95 احساس آرامش داشته باشند و بتوانند به راحتی استراحت کنند.اتاق های دیگر هتل مانند ,اتاق برای مهمانان که ماه عسل در این هتل انتخاب میکنند و همچنین اتاق ویژه برای معلولین هم در هتل وجود دارد.وجود ۶ رستوران در هتل هیل ساید سو آنتالیا وهمچنین ۴ تریا که به مهمانان هتل خدمات می دهندوجود سرگرمی و تفریحی های دیگر در هتل مانند:استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت,پیست دوچرخه سواری,امکان برگزاری همایش,باشگاه بیلیارد,استخر مسقف,زمین تنیس,خدمات آرایشی…..سرگرمی های متنوع دیگر و همچنین خدمات خوبی که هتل برای مهمانان هتل در نظر گرفته است. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هیل-ساید-سو3.jpg

-هیل-ساید-سو4.jpg

-هیل-ساید-سو5.jpg

-هیل-ساید-سو6.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال وینگس آنتالیا در ۵۰۰ متری ساحل لارا واقع شده است. بنا به تقاضای علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه آنتالیا که در ۱۵ کیلومتری این هتل ۵ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد.برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا باید ۱۷ کیلومتر با ماشین طی کرد.

-رویال-ویگنس1.jpg

امکانات هتل رویال وینگس آنتالیا:

هتل رویال وینگس دارای  اتاق های ، ۱ تخته، ۲ تخته و استاندارد با طراحی شیک و مدرن  می باشد،اتاق ها همگی از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب ، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.میهمانان می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت شرکت کنند. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.همچنین هتل رویال وینگس آنتالیا  برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 دارای یک کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد. از امکانات تفریحی ورزشی هتل می توان به  ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) و امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل اشاره کرد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-ویگنس2.jpg

-رویال-ویگنس3.jpg

-رویال-ویگنس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا که بسیار شیک و لوکس است و جزو گروهی Stone Group Hotels است که در مساحتی به وسعت 53 هزار متر مربع ساخته شد و در اول آوریل 2011 افتتاح گردید. این هتل در 17 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل دارای 500 اتاق می باشد که به 363 اتاق ممتاز، 48 اتاق دوبلکس، 54 اتاق خانوادگی، 8 سوئیت، 23 سوئیت دوبلکس و 2 سوئیت شاهانه و مجلل تقسیم شده اند که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.

-رویال-هالیدی-پالاس3.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس-آنتالیا8.jpg

امکانات رفاهی هتل رویال هالیدی پالاس :

شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق بازیهای کامپیوتری و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی می باشد. يک صرافی نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهزبرای مهمانانی که به قصد تجارت به آنتالیا سفر می کنند این هتل لوکس گزینه خوبی برای اقامت آنان می باشد.میهمانان و گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند در باغ هتل استراحت کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند. ميهمانان می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، قايقرانی با کانو، بيليارد، تنيس، بولينگ، پرتاب دارت شرکت کنند.همچنین یک سالن بدنسازی کاملا مجهز در هتل وجود دارد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-هالیدی-پالاس4.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس7.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل 4 ستاره مونتانا بیچ آنتالیا در منطقه زیبای کمر واقع شده است. این هتل دارای منظره فوق العاده ای است و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند با دیدن منظره زیبای آن لذت ببرند. هتل مونتانا بیچ در فاصله 15 کیلومتری مرکز خرید کمر و 30 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قرار دارد. این هتل متشکل از 5 اتاق است که اتاق ها از تمام امکانات رفاهی برخوردارند.

-مونتانا-بیچ-آنتالیا2.jpg

امکانات هتل مونتانا بیچ آنتالیا :

از امکانات این هتل می توان به استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس و... اشاره کردکه مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از آن لذت ببرند. علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز سرو می شود. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از سفر خود لذت ببرند.

-مونتانا-بیچ-انتالیا3.jpg

-مونتانا-بیچ-آنتالیا5.jpg

-مونتانا-بیچ-آنتالیا1.JPEG


هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره کلاب فالکن آنتالیا در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در مجموع  274 اتاق دارد. در فاصله‌ی ٢٠٠ متری هتل، ایستگاه حمل و نقل عمومی مسافران تور آنتالیا نوروز 95 وجود دارد و مرکز توریستی لارا 1 کیلومتر و ساحل لارا 6 کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل فقط 5 کیلومتر تا آنتالیا و حدود 10 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود. 

_کلاب_فالکن_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ماساژ، استخر روباز،سونا، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی و بخار،استخر سر پوشیده، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، گرمایش، بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، بازی دارت، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_کلاب_فالکن_آنتالیا_5.jpg

_کلاب_فالکن_آنتالیا_2.jpg

_کلاب_فالکن_آنتالیا.jpg


هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توریست آنتالیا  می باشد و با نمای زیبا و رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند .

1هتل_-توریست.jpg

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند.اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروس و داماد نیز در نظر گرفته اند.در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا نوروز 95 در نظر گرفته شده است. رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان در وعده :صبحانه ,نهار و شام میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-توریست2.jpg

-توریست3.jpg

-توریست_5.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

  مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدم و حوا آنتالیا 

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا  در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل 100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارا می باشد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر یا 45 دقیقه و تا فرودگاه 35 كيلومتر یا 35 دقیقه است.طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است  که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

-آدم-و-حوا-آنتالیا.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل آدم و حوا آنتالیا :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... را برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95  فراهم میکند. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-آدم-و-حوا-آنتالیا-2.gif

-آدم-و-حوا-5.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-6.gif

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.


هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل 5 ستاره آدورا گلف ریزورت آنتالیا در سال 1992 میلادی در منطقه ساحلی بلک آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع 500 اتاق دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 کیلومتر می باشد. در بنای اصلی این هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن در نظر گرفته شده و بقیه ی اتاقها دارای بالکن اختصاصی می باشد.سه رستوران بین المللی و 5 بار این هتل آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل در حدود یک کیلومتری مرکز گلف ترکیه واقع شده است.این هتل در سال 2010 بازسازی شده است.

-آدورا-گلف-آنتالیا.gif

امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، صرافی، آرایشگاه، عکاسی، کپی و فکس، تهویه مطبوع، گاو صندوق، خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، سالن آمفی تئاتر، رنت کار،موسیقی زنده، اینترنت پر سرعت بی سیم، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام سنتی ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سالن ورزشی،اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری،اسکواش، ایروبیک، سالن بازی،شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال،پینگ پنگ،بیلیارد،حمام آفتاب مجزا و... . را برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95  فراهم میکند..مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-آدورا-گلف-آنتالیا-2.gif

-ادورا-گلف-آنتالیا.gif

-آدورا-گلف-آنتالیا-3.gif

 


هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل 5 ستاره آرماس ریزورت آنتالیا در سال 2006 میلادی در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در 3 طبقه و در مجموع 296 اتاق دارا می باشد. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت در فاصله ۵۵ کیلومتری از فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است. هتل آرماس ریزورت آنتالیا دارای 3 بار و 2 رستوران بین المللی برای مسافران تور آنتالیا می باشد. همچنین هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشد.این هتل در سال 2014 بازسازی شده است.

-آرماس-ریزورت-آنتالیا.gif

-آرماس-ریزورت-آنتالیا-1.gif

 

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذيرش شبانه روزي،آسانسور، گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه|، تهويه مطبوع، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، سالن بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام سنتی ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس مراقبت کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJ و... را برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95  فراهم میکند.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-آرماس-ریزورت-آنتالیا-3.gif

-آرماس-ریزورت-آنتالیا-5.gif

 -آرماس-ریزورت-آنتالیا-2.gif

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

تور آنتالیا نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل ۴ ستاره کلاب فالکندر قلب آنتالیا واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد این هتل در ۱۷ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. هتل کلاب فالکن تنها ۵ کیلومتر تا مکان تاریخی و معروف Kaleici واقع شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

-کلاب-فالکن1.jpg

-کلاب-فالکن3.jpg

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا :

هتل کلاب فالکن دارای اتاق های بسیار لوکس و زیبا با امکانات مدرن می باشد.اتاق های هتل مجهز به صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می کند. از فعالیت های ورزشی هتل می توان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ و بازی دارت اشاره کرد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر مسافران تور آنتالیا و فرزندانشان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.از جمله امکانات و خدماتی که هتل ارائه می دهد می توان به لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، آسانسور ، انبار بار و چمدان و فروشگاه اشاره کرد.

-کلاب-فالکن6.jpg

-کلاب-فالکن2.jpg

-کلاب-فالکن7.jpg

-کلاب-فالکن8.jpg

 


هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا  با نمای زیبا و رو به دریا  بودن  اتاق ها توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند.

-توریست1.jpg

 

امکانات هتل توریست آنتالیا :

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران از این هتل راضی باشند. اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان می باشد و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و دامادان نیز دارد.در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان در نظر گرفته اند. رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان در وعده :صبحانه ,نهار و شام  میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-توریست2.jpg

-توریست3.jpg

 


هتل هیمروس آنتالیا

هتل ۴ ستاره هیمروس آنتالیا که حدود ۸۵ اتاق دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند و همه دارای حمام اختصاصی مجهز به سشوار می باشند که باعث جذب مسافران تور آنتالیا می شود . 

-هیمروس2.jpg

هتل هبمروس دارای کافي نت ,اينترنت در لابي و همچنین اينترنت در اتاق ها می باشد که مسافرین به راحتی با وای فای میتوانن دسترسی به اینترنت پیدا کنن,امکانات تفریحی و سرگرمی هتل هم باشگاه بدنسازی و استخر سرباز به همراه سونا و جکوزی می باشد. 

رستوران هتل هیمروس آنتالیا برای پذیرایی در محوطه باز می باشد که شما برای صرف غذا می توانید در نمای مخصوص بیرون هتل Himeros که میز و صندلی چیده اند غذا میل کنید. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هیمروس6.jpg

-هیمروس4.jpg

 جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

_آرماس_ریزورت_آنتالیا.jpg

لوکس ترین هتل 5 ستاره آنتالیا آرماس ریزورت که در منطقه کمر واقع شده است. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت ۵۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. همچنین هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد.در تور آنتالیا بهترین هارا تجربه کنید.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا2.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا1.jpg

 

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه|، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJ و...

_آرماس_ریزورت_آنتالیا4.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا3.jpg

_گلف.jpg

شیک ترین هتل 5 ستاره آنتالیا هتل آدورا گلف ریزورت است.در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. این هتل 500 اتاق بسیار شیک دارد. هتل تا مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 کیلومتر فاصله دارد. در بنای اصلی این هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن در نظر گرفته شده و بقیه ی اتاقها دارای بالکن اختصاصی زیبا می باشد. این هتل در حدود یک کیلومتری مرکز گلف ترکیه واقع شده است.بهترین سفر را با تور آنتالیا تجربه کنید.

_گلف2.jpg

_گلف4.jpg

_گلف1.jpg

امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، آرایشگاه، عکاسی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، سالن آمفی تئاتر، کرایه اتومبیل، موسیقی زنده، اینترنت پر سرعت رایگان، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری، اسکواش، ایروبیک، سالن بازی، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب و...

_گلف3.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

 

تور کیش نوروز 95    

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 مسجد کنگره دار Yivli Minareli :

_کنگره_دار_2.jpg

ييولي ميناره لي توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن سیزدهم در مركز شهر آنتالیابنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتاليا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم ديني در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است . از ديگر مناطق ديدني در تور آنتالیا مي توان به دو مسجد كه در زمان عثمانيان سا خته شده نيز اشاره كرد. يكي از آنها مسجد مراد پاشا است كه در قرن شانزدهم ساخته شد و ديگري مسجد Tekeli - تكلي محمد پاشا كه در قرن هجدهم بنا شده است ميباشد. اين مساجد از لحاظ كاشيكاري در نوع خود يك شاهكار هنري محسوب مي گردند. در كنار بندرگاه شهر مسجد باشكوه ديگري بنام اسكله – Iskele قرار دارد كه مربوط به اواخر قرن نوزدهم است. اين مسجد از سنگهاي بريده شده با چهارستون تشكيل شده كه در بالاي چشمه اي طبيعي بنا شده است. برج هيديرليك- Hidirlik كه احتمالاً در قرن دوم به عنوان مقري براي استفاده از فانوس دريايي مورد استفاده قرار مي گرفته است از جمله نقاط ديگر ديدني در تور آنتالیا است.

_کنگره_دار.jpg

 

 

غار داملاتاش :

غار داملاتاش مكان مناسبي است براي گردشگران كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن  سنگهائي تغيير شكل  يافته نيز وجود دارد. در اين غار ديوارهاي سنگي كه  به طرز خارق العاده اي در طول زمان تغيير شكل داده تصاوير بسيار زيبايي را خلق كرده اند.در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آنها نيز خالي از لطف نمي باشد. (اين موزه همه روزه بجز روزهاي دوشنبه جهت بازديد گردشگران تور آنتالیا باز مي باشد). از مكانهاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريائي بنام هاي فسفرلوماعارا  به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده استوكيزلارماعاراسي غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريائي به شمار مي آمده است و  عاشيك لا ر ماعاراسي مي باشد كه دسترسي به اين 3 غار با قايق امكان پذير خواهد بود . برای دیدن از این مکان تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

 

_2.jpg

.jpg

_3.jpg

 

موزه آنتالیا که به موزه باستان شناسی آنتالیا نیز مشهور میباشد یکی از بزرگترین موزه های ترکیه است و دارای ۱۳ تالار نمایشگاهی و یک گالری رو باز است.این موزه که مساحتی حدود ۷۰۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده، ۵۰۰۰ اثر هنری از آناتولی را در خود جای داده است. موزه آنتالیا در سال ۱۹۸۸ جایزه ویژه انجمن اروپا را از آن خود کرد. و امروزه یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا به شمار می رود

 

_آنتالیا_1.jpg

_آنتالیا_3.jpg

_آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره پورت نیچر آنتالیا در سال 2014 افتتاح شد و در زمینی به مساحت 50000 هزار متر مربع در  منطقه بلک بنا شده است. هتل در مجموع از 612 اتاق تشکیل شده است. این هتل حدود ۲۷ کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۳۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل تور آنتالیا دارای ساحل اختصاصی است و در حدود ۲۰ متری از ساحل دریا قرار گرفته است.

_پورت_نیچر_آنتالیا.jpg

امکانات هتل پورت نیچر آنتالیا:

مرکز تناسب اندام، استخر، پارک آبي، فروشگاه، طلافروشي، بوتيک، پزشک، کرايه اتومبیل، اسپا، جکوزي، سونا، اینترنت رایگان، تهویه، حمام ترکی و بخار، انواع ورزش هاي آبي، واليبال ساحلي، دارت، آيروبيک، تنيس، بسکتبال، گاو صندوق، صندوق امانات و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_پورت_نیچر_آنتالیا_5.jpg

_پورت_نیچر_آنتالیا_2.jpg

_پورت_نیچر_آنتالیا_4.jpg

_پورت_نیچر_آنتالیا_3.jpg

 

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق تشکیل شده است. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با این هتل تور آنتالیا فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

_مردان_پالاس_آنتالیا.jpg

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل)، 10 بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مردان_پالاس_آنتالیا_5.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_3.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره پورت نیچر آنتالیا در سال 2014 افتتاح شد و در زمینی به مساحت 50000 هزار متر مربع در  منطقه بلک بنا شده است. هتل در مجموع از 612 اتاق تشکیل شده است. این هتل حدود ۲۷ کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۳۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل تور آنتالیا دارای ساحل اختصاصی است و در حدود ۲۰ متری از ساحل دریا قرار گرفته است.

_پورت_نیچر_آنتالیا.jpg

امکانات هتل پورت نیچر آنتالیا:

مرکز تناسب اندام، استخر، پارک آبي، فروشگاه، طلافروشي، بوتيک، پزشک، کرايه اتومبیل، اسپا، جکوزي، سونا، اینترنت رایگان، تهویه، حمام ترکی و بخار، انواع ورزش هاي آبي، واليبال ساحلي، دارت، آيروبيک، تنيس، بسکتبال، گاو صندوق، صندوق امانات و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_پورت_نیچر_آنتالیا_5.jpg

_پورت_نیچر_آنتالیا_2.jpg

_پورت_نیچر_آنتالیا_4.jpg

_پورت_نیچر_آنتالیا_3.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل پورت نیچر آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

ساحل پاتارا آنتالیا :

ساحلی آرام و بسیار زیبا و به گفته بعضی ها زادگاه بابانوئل می باشد . این ساحل می تواند جای مناسبی برای تفریح و گردش گردشگران تور آنتالیا است زیرا بسیار دنج و خلوت می باشد. ساحل پاتارا 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول دارد و به دلیل دارا بودن آثار تاریخی زیاد امکانات رفاهی زیادی ندارد. در واقع برای ایجاد امکانات رفاهی باید این آثار تاریخی را از بین می بردند اما خوشبختانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است. آثار تاریخی ذکر شده عبارتند از دروازه و کاخ رومی , حمام رومی , طاقهای رومی و بسیاری از اثار قدیمی دیگر. مسافران و گردشگران تور آنتالیا در این ساحل علاوه بر تفریح می توانند از دیدن این آثار تاریخی لذت ببرند.

 

_پاتارا_آنتالیا_2.jpg

_پاتارا_آنتالیا.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل پاتارا آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستوران وانیلا لانج آنتالیا :

این رستوران یکی از زیبا ترین و بهترین رستوران های آنتالیا است و در آن انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، استیک و خوراکهای بین المللی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود . شما می توانید صبحانه ، نهار و یا شامی دلچسب را در این رستوران به همراه دوستان و یا خانواده خود میل کنید و از سفر تور آنتالیا خود لذت ببرید.

 

_وانیلا_لانج_آنتالیا.jpg

_وانیلا_لانج_آنتالیا_3.jpg

_وانیلا_لانج_آنتالیا_2.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران وانیلا لانج آنتالیا,رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا از بهترین هتل های آنتالیا می باشد که در منطقه کمر ساخته شده و قرار گرفته است. هتل آرماس ریزورت آنتالیا از ساحل دریا فقط 300 متر فاصله دارد . هتل با فرودگاه آنتالیا 55 km فاصله دارد. هتل با اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل آرماس ریزورت آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با انواع غذاهای متنوع , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لبسشویی و خشکشویی , آرایشگاه که مسافران تورآنتالیا در مدت زمانه اقامت نیز آراسته باشند , کرایه دوچرخه , حمام سنتی ترکی , استخر فصلی و سرپوشیده , ورزش های آبی , سرویس مراقبت از کودکان , اتاق بازی کامپیوتری برای کودکان.

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرماس ریزورت آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب آنتالیا چهار ستاره

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. هتل 496 دارد .هتل آستریا کلاب آنتالیا 43 km  تا مرکز شهر زیبای آنتالیا فاصله دارد و 33 km  تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد و همینطور تا مرکز خرید بلک تنها 3 km فاصله دارد. هتل ساحل اختصاصی نیز برای خود دارد. هتل دارای امکاناتی مانند : سرویس شبانه روزی , رستوران با غذاهای متنوع , برنامه های ورزشی و تفریحی و سرگرم کننده , صرافی که مسافران تورآنتالیا مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهند , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , آسانسور , مرکز خرید , ترانسفر برای فرودگاه , سرویس مراقبت از کودکان عزیز , میز پینگ پنگ , والیبال ویژه ساحل , اتاق بیلیارد, اینترنت پر سرعت , سالن مجهز برای کنفرانس , امکانات کپی و فکس , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای مسافران تورآنتالیا تدارک دیده شده است.

هتل آستریا کلاب آنتالیا

 

هتل آستریا کلاب آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آستریا کلاب آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا چهار ستاره

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا در منطقه کمر قرار گرفته است. هتل باتونت گاردن آنتالیا دارای از 175 اتاق مرتب و تمییز می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا 60 km از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. هتل باتونت گاردن آنتالیا تنها 10 دقیقه پیاده روی از دریا فاصله دارد. هتل مجهز به به اینترنت وایرلس می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا 22 km با شهر باستانی لیکیا پاسه لیس و 70 km با پیست اسکی فاصله دارد. از امکانات دیگر هتل باتونت گاردن آنتالیا پارکینگ ویژه رایگان برای مسافران تورآنتالیا می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا دارای امکاناتی مانند : باغ زیبا برای استراحت و تفریح , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام ترکی , خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی که مسافران تورآنتالیا در مدت زمان اقامتشان نیز مرتب و آراسته باشند , آسانسور , رستوران و بوفه با غذاهای متنوع و نوشیدنی های مختلف و همچنین استخر روباز.

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا

 مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا پنج ستاره

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا در سال 2013  احداث شده است که دارای مساحتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در منطقه زیبای بلک قرار گرفته است. هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا دارای 586 اتاق تمییز و مرتب با طراحی و دیزاینی متفاوت چیدمان شده است . هتل از فرودگاه بین المللی آنتالیا 27 فاصله دارد . هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا تا حدود یک km ساحل ویژه برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا می توانند از این ساحل ویژه استفاده نمایند. هتل دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , تفریحاتی مانند موج سواری , استخر سرپوشیده و روباز فصلی , سالن ویژه بدنسازی , والیبال , اسکواش , ایروبیک , تیراندازی اتاق ماساژ برای مسافران تور آنتالیا که در زمان اقامت به استراحت و کسب آرامش بپردازند.حمام سنتی و ترکی و بخار , پرستار برای کودکان عزیز , پزشک , کافی نت و اینترنت و دیگر امکاناتی که برای آرامش مسافران تور آنتالیا مهیا شده است.

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

 

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا  پنج ستاره

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا در منطقه زیبای لارا تاسیس شده است. هتل تایتانیک بیچ آنتالیا در چهار km مرکز لارا و 35 km شهر آنتالیا قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی آنتالیا در ۲۷ km هتل تایتانیک بیچ آنتالیا قرار گرفته است. هتل تایتانیک بیچ آنتالیادارای 9 طبقه و 580 اتاق دارد. هتل تایتانیک بیچ آنتالیا تا ساحل شنی زیبای آنتالیا با پیاده روی فقط پنج دقیقه فاصله دارد. هتل تایتانیک بیچ آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه برای مسافران تور آنتالیا , آسانسور , سرویس شبانه روزی , اتاق بازی ویژه کودکان , سالن مجهز برای کنفرانس , استخر روباز و سرپوشیده مناسب فصلول مختلف , اینترنت رایگان وایرلس , پارکینگ رایگان , مجهز به سیستم تهویه , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , خشکشویی و لباسشویی که مسافران تور آنتالیا در مدت زمان اقامتشان آراسته و مرتب باشند , سالن مجهز بدنسازی , صرافی که مسافران عزیز بتوانند در کمترین زمان ممکن بتوانند مبادلات ارزی خود را انجام دهند , صندلی ویژه حمام آفتاب .

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

 

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا پنج ستاره

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا هتل زیبا و مرتب می باشد که در سال 2014 تاسیس شد و در فضایی به مساحت 50000 هزار متر مربع می باشد که در منطقه زیبای بلک قرار گرفته شده است. هتل پورت نیچر آنتالیا از 612 اتاق که هر کدام طراحی و چیدمان زیبایی دارد تشکیل شده است. هتل پورت نیچر آنتالیا حدود 27 km از فرودگاه بین المللی آنتالیا و 30 km از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. این هتل دارای ساحل ویژه برای خود دارد و در حدود ۲۰ متری با ساحل دریا فاصله دارد.هتل پورت نیچر آنتالیا دارای امکاناتی مانند : سالن بدنسازی , فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , اتومبیل برای کرایه که گردشگران تورآنتالیا بتوانند به گردش و تفریح بروند , اینترنت رایگان در همه طبقات هتل , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , والیبال ساحلی , آیروبیک , میز تنیس و بیلیارد , صندوق امانات برای مدارک مسافران تورآنتالیا , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه .

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

دره عمیق پلدار آنتالیا

دره عمیق پلدار یا کورپولو کانیون آنتالیا در 92 کیلومتری شمال شرق آنتالیا قرار گرفته است . این منطقه که در طول رودخانه ای کوهستانی واقع شده است دارای گونه های زیبا و متنوعی از گیاهان می باشد . تور آنتالیا فروردین 94 در ادامه این پارک می توانید از دو منطقه دیگر یازدید کنید یک منطقه که به سمت شهر باستانی سلگه منتهی می شود و دیگری مرتفع ترین قله کوهستان دده گول .

 

 

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند . در شمال شرقی آنتالیا وقتی به طرف تاشاگیل و بش کوناک می روید یک مسیر زیبا به پارک ملی دره پلدار منتهی می شود . این پارک دارای دو پل می باشد که بر روی رودخانه واقع شده اند این جاده در مسیر خود از میان جنگل های زیبا با آب های خروشان عبور می کند . هنگامی که به پارک می رسید به دره زیبایی برخورد می کنید که دارای گونه های گیاهی و جانوری مختلفی می باشد . این دره تا 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی مناطق به 400 متر می رسد . مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

 

در این پارک مکان هایی با لذیذترین ماهی های رودخانه ای آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا نوروز 94 می باشند .

مطالب مرتبط :


دره عمیق پلدار آنتالیا

پارک ملی آنتالیا

غار كارائين آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دره عمیق پلدار آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بلدیبی آنتالیا

این منطقه در 38 کیلومتری جنوب غربی آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر واقع شده است و یکی از تفریح گاه های آنتالیا به شمار می رود که هر ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 94 را به سمت خود جلب می کند . این منطقه دارای مناظر زیبای کوهستانی و مناظر طبیعی زیبا می باشد که شامل درخت های نارنج و کاج است و مکان مناسبی برای پیاده روی به شمار می رود . مسافران تور آنتالیا فروردین 94 می توانند از این مکان دیدن کنند . 

بلدیبی آنتالیا

 

بلدیبی آنتالیا

 

 

مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .این منطقه جزو یکی از بهترین تفریح گاه های ترکیه نیز به شمار می رود . علاقه مندان به پیاده روی می توانند به این مکان زیبا مراجعه کرده و از طبیعت خوب آنجا لذت ببرند . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکاندیدن نمایند .

 

 

مطالب مرتبط :

بلدیبی آنتالیا

غار دامالاش آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بلدیبی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

این شهر در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار وقع شده است . شهر تاریخی میسیس از جمله جاذبه های آنتالیا به شمار می رود و همه ساله مسافران تور آنتالیا فروردین 94  و عده زیادی از گردشگران تور آنتالیا نوروز 94 را به سمت خود می کشد . این شهر در سر راه جاده ابریشم واقع شده است و یکی از ویژگی های آن به شمار می رود . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند . مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

مطالب مرتبط  :


شهر تاریخی میسیس آنتالیا

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: شهر تاریخی میسیس آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

منطقه سیده آنتالیا

 

منطقه سیده آنتالیا

سیده شهری کوچک در آنتالیا است که در کنار سواحل مدیترانه در جنوب ترکیه واقع شده است . این منطقه در گذشته دهکده کوچک ماهیگیری بوده است و امروزه با وجود هتل های لوکس آن به یک مکان توریستی تبدیل شده است که همه ساله گردشگران بسیاری از تور آنتالیا نوروز 94 را به سمت خود می کشاند .

 منطقه سیده آنتالیا

این شهر کوچک و مدرن که دارای کافی شاپ ها و رستوران و هتل های لوکس می باشد بدر 24ساعت تابستان را در حال فعالیت است و آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا 94 می باشد . یکی از دیدنی های این منطقه سالن آمفی تاتر رومی هاست که از آپار بجا مانده از دوران رومی ها می باشد که در بالای تپه ای قرار گرفته است . این آمفی تاتر در گذشته حدود 2000 نفر ظرفیت داشته است . شهر سیده دارای یک بندر نیز می باشد و همچنین بهترین ساحل های آنتالیا نیز در این منطقه واقع شده است . مسافران تور آنتالیا عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 منطقه سیده آنتالیا

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا فروردین 94 حتما از این مکان دیدن نمایند

مطالب مرتبط :

منطقه سیده آنتالیا

پاموک کاله (پاموک قلعه) آنتالیا

موزه آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: منطقه سیده آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,بهترین مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد